/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
kursus
Fra : bergen
Vist : 501 gange
40 point
Dato : 14-02-02 00:32

Hej. Er der nogen som ved hvor man kan tage et kursus som Receptionist, det skal helst være på Amager. Håber at nogen kan hjælpe mig.
Hilsen Bitten

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-02 00:51

Hej
Kursus som sådan ved jeg ikke om du kan tage. Men selve uddannelsen som Receptionist kan du læse mere om her :
http://www.uvm.dk/lov/bek/2000/0001196.htm
Ellers vil jeg da foreslå dig at at slå et smut omkring Arbejdsformidlingen og få en samtale med en Arbejdskonsulent.

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : bergen

Dato : 14-02-02 00:57

Tak for svaret vestergade.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 14-02-02 01:00

PS:
Mere up to date site:
http://www.hrs.dk/uddannelser/receptionist.asp

Indenfor Hotel og Restauration

Kommentar
Fra : bergen

Dato : 14-02-02 01:05

Hej Vestergade. Jeg takker mange gange, for jeres hjælp. Det er jeg meget glad for.
Hilsen Bitten

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-02-02 01:19

Hej Bitten
Du kan også prøve på dette link.

www.kursuslex.dk

Venlig hilsen
held og lykke
Mone