/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Undgå at Google-kalender blive delt?
Fra : cristian2
Vist : 194 gange
50 point
Dato : 30-01-24 13:30

Jeg får min kones mails fra gmail kopieret, da vi har firma samme, så det fungerer som det skal. Men nu får jeg også alle hendes aftaler fra Google Calendar kopieret over i min Google Calendar. Dem har jeg hidtil undgået at få, men nu kan jeg pludselig se alle hendes aftaler, også historisk.

Hvordan slipper jeg for det?

Jeg har tjekket følgende i Calender Settings - både i hendes Google-browser og i min egen:

Make avaiable to public: Unticked
Share with specific people or groups: Unticked

Tak for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 30-01-24 17:09

Få jeres eget domæne og et mailhotel, evt webhotel. Det lyder dyrt, men prisen er ret overkommelig, og ikke spor svært. Så kan du oprette begge jeres mails i jeres mail- webhotel og slette jeres gmails og slippe for googles besynderligheder.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-24 15:49

I kan vel også have en fældes gmail på flere apparater - det har jeg, så når jeg åbner mobilen / tabletten / computer 1 / computer 2 vises den samme mail. For at de andre apparater kan lægge mærke til den - sættes den bare til at være ulæst, efter gennemsynet.
Hvis du vil rette i mailen som alle skal se.....retter du og bruger videresend til samme mailadresse som den kom fra.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 05-02-24 16:32

Tak for svaret Eyvind.