/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Papirkurv
Fra : sdam
Vist : 317 gange
200 point
Dato : 29-06-23 18:17

Maskinen er begyndt med at komme med følgende besked:
"Papirkurv på E:\ er beskadiget. Vil du tømme papirkurv for dette drev"
E-drevet er et mobilt drev, og der er ikke nogen papirkurv på dette drev! Når man så har svaret "ja" til dette, springer den tilbage og åbner for pågældende fil alligevel. Er skidtet forhekset...???

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 29-06-23 18:24

Skraldespanden/papirkurven på skrivebordet, kan jeg heller ikke komme ind i...!!!!!!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-06-23 18:44

Jo, men du kan ikke se papirkurven på eksterne drev.
Hvis du har et usb-drev, der er i orden, kan du prøve at skette en fil på det. Hvis du derefter klikker på papirkurven på skrivebordet, vil du se, at den pågældende fil ligger deri. Den kan nu gendannes.
Filen er lagret i en skjult fil på drevet, og bliver først slettet, hvis du manuelt tømmer parpirkurven, eller hvis drevet bliver fuldt. I givet fald sletter Windows så filen.
Hvis du har mulighed for det, vil jeg anbefale, at du formaterer drevet

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-06-23 20:14

det kan være diske er optaget? at den først skal starte op.

Får du ikke melding når du sætter dsike til.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-06-23 21:46

Hvilket system kører du Windows eller hvad?

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 200 point
Dato : 30-06-23 08:56

Det kan være, at din papirkurv er beskadiget, og derfor får du den besked. Du kan prøve at følge disse trin for at løse problemet:

Højreklik på papirkurven på dit skrivebord og vælg Egenskaber.
Vælg E-drevet under fanen Generelt og klik på Konfigurer drev uafhængigt.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Vis papirkurv på dette drev og klik på Anvend og OK.
Genstart din computer og gentag trin 1 til 3, men denne gang skal du markere afkrydsningsfeltet Vis papirkurv på dette drev.
Prøv at tømme din papirkurv igen og se, om fejlen forsvinder.
Hvis det ikke virker, kan du finde flere løsninger her: https://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/all/fejl-i-papirkurv/917de4e0-7a8c-4499-9b85-72c180784de9
https://www.remosoftware.com/info/dk/reparere-beskadiget-papirkurv/

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 13-09-23 16:23

Tak for svaret Thyregod8.