/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Dobbelt browser
Fra : sdam
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 21-06-23 10:12

Jeg har fået ny computer, og den er pludselig blevet uendelig langsom! Det tar adskillige minutter, at den får åbnet en ny side!
Har det mon at sige, at der er 2 browser i maskinen - Chrome og Edge..?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 21-06-23 10:19

Det har ikke noget at sige, at du har to browsere.
Er det i begge browsere, der er langsomme?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-06-23 10:23

Du trænger nok til at få ryddet op på
computeren…

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-06-23 10:32

Klik på luppen og søg efter Diskoprydning og få den til at rydde op for dig.

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-23 11:35

Det er irriterende, at din nye computer er blevet langsom. Det kan skyldes flere faktorer, men det er ikke nødvendigvis et problem med at have to browsere i maskinen. Her er nogle tips til at forbedre din computers ydeevne:

Luk de apps og browserfaner, du ikke har brug for. Hvis du har mange faner åbne på samme tid, kan det også gøre din computer langsommere.
Kontroller, om du har de nyeste opdateringer til Windows og enhedsdrivere.
Deaktiver unødvendige startprogrammer. Disse er de programmer, der starter automatisk, når du tænder din computer, og de kan påvirke dens hastighed.
Kontroller for lav diskplads og frigør plads. Hvis din harddisk er næsten fuld, kan det også gøre din computer langsommere.
Skær ned på dine webbrowsers udvidelser. Disse er de små programmer, der tilføjer funktioner til din browser, men nogle af dem kan også bruge meget hukommelse eller CPU.
Jeg håber, at disse tips hjælper dig med at løse dit problem. Hvis ikke, kan du prøve at søge efter flere løsninger online eller kontakte en teknisk support.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-06-23 12:27

Der kunne jo også være noget med din Internet hastighed fra din udbyder...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-06-23 23:04

Selv ha jeg lige købt en bærbar, og den skal opadetere døgnet rundt? selv om det er slået fra, hvilket gør at jeg genstarte for følge med på DRTV, hvilket det ikke er - menesker men et børneTV

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-06-23 23:57

Når den er ny, og hvis den har ligget på lager længe, er der mange opdateringer, så hav tålmodighed.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 22-06-23 08:23

Tak for svaret Thyregod8.