/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Wifi camera optagelse.
Fra : Eyvind
Vist : 338 gange
300 point
Dato : 08-08-22 16:55

Hej - jeg tænker på at sætte nogle wifi camera op rundt om mit hus.
Det skal være så jeg kan se og optage. Det skal ikke være med et sd kort, som jo ikke kan læses når cameraet er brækket af.
Så lidt gode råd / ideer ønskes.

Jeg har kigget på sådan her men aner ikke om det er løsningen.

https://www.fruugo.dk/wifi-full-hd-tradlost-mini-ip-kamera-med-nattesyn-bevaegelsesdetektering-og/p-51366275-103198216

Men jeg kan ikke rigtigt se om jeg kan optage uden det sd kort.
Jeg er heller ikke sikker på om det om det er et godt køb.
(jeg påtænker at købe en fem seks stykker)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-22 17:35

Jeg har også set på denne, men kan ikke se om der kan optages uden det lille sd kort.
https://www.av-cables.dk/traadloes-overvaagningskamera/tp-link-tapo-c100-wifi-kamera.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-08-22 18:10
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-08-22 18:14

Den første ligner en "Kina-hjemmeside" & Wifi er den langsomme 2,4 GHz og optager KUN på SD kort.

Den anden er en DK hjemmeside, men du skal finde noget der er dyrere. Du får kun hvad du betaler for, og den er FOR billig.

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 300 point
Dato : 08-08-22 22:22

C100 ser ikke ud til at være beregnet til udendørsbrug -

TP-Link Tapo C310 er IP66 Vejrbestandig. Forhandles samme sted - Forbruger rådet (TÆNK) : "Et godt kamera til en god pris. Mulighed for lokal lagring. Ingen abonnement. Kræver el-stik i nærheden."

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-22 18:01

Tak for svaret kurt54. Jeg har købt en TP C310. Og den ser ud til at blive god når jeg lærer at bruge den.
PS. Jeg sætter alle camera indendørs og lader dem kigge gennem ruden og låser for mit udhus med værktøj.
Eyvind.