/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
fup og fiduser
Fra : kivi
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 26-09-20 10:08

yousee ja det er meget godt med dem man får en mail hvor der står glæd dig vi sætter din hastighed op fra 130/10 til 300/60 til samme pris jeg tænkte det lyder godt men men der skete ikke noget ringede til dem og de fandt ud af at 5gh var stået af så ny router så skulle det være iorden men der skete ikke noget ringede igen og så kom sandheden frem jeg kun få højere hastighed når jeg satte kabel i så kunne den lige snige sig op på ca 250/60 så hvis ikke det fup og svindel ved ikke hvad kalder det

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-20 11:29

Tjae, man vælger jo heldigvis selv hvilken udbyder man ønsker -
Yousee kommer ALDRIG indenfor dørene i dette hus.

Men der er jo heldigvis også andre og bedre alternativer,
man behøver blot at kigge sig en smule omkring, så ser man dem!

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 26-09-20 16:53

Er der virkelig stadig folk der er kunde hos YOUSEE? Bliver fok da aldrig klogere?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-09-20 22:45

Citat
Er der virkelig stadig folk der er kunde hos YOUSEE? Bliver fok da aldrig klogere?

Åbenbart er det med at blive klogere, ikke noget folk der tynger YOUSEE kunder...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-09-20 08:55

jeg har en fornemmelse af at yousee laver dette nummer for så at sælge deres wifi boster hvor meget det så vil hjælpe er ikke til at vide

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-09-20 07:36

Tak for svaret webm.