|
 | Kommentar Fra : poten  |
Dato : 28-06-19 12:49 |
| | |
 | Kommentar Fra : clou  |
Dato : 12-07-19 10:43 |
|
Jeg troede jeg havde samme problem, men da jeg tjekkede mailadressen (godt nok til Canada), så havde der “sneget” sig et punktum for meget i adressen på min iPad.
Hvis du har modtaget mail på iPad'en fra Tyskland, så kunne du jo prøve at besvare den, og se om den stadig kommer retur!
Clou
| |
 | Kommentar Fra : ingelein  |
Dato : 20-08-19 23:06 |
|
det er stadigvæk en gåde, både for yousee, deutsche Telekom og senest blev jeg henvist til en server i Frankrig. jeg har opgivet og kommunikerer nu via min mail hos one,com
ingelein
| |
 | Kommentar Fra : ingelein  |
Dato : 29-08-19 08:51 |
|
Nej, det var en skrivefejl her på kandu. Alt er gransket meget nøje og modtageren får mine mail når de sendes via yousee webmail ellere one.com webmail.
Annullerer spørgsmålet.
Ingelein
| |
 | Annuller spørgsmålet Fra : ingelein  |
Dato : 29-08-19 08:53 |
|
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Når man ikke får noget svar, der hjælper videre, synes jeg at det er ok at annullere, for hvilket svar skal ellers accepteres?
Ingelein
| |
 | Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|