/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Adwords konto hjælp
Fra : Martin98
Vist : 169 gange
255 point
Dato : 14-11-17 15:50

Hej
Jeg har for nogle år siden kørt en kampange på google adwords. Nu er der en fed rød bjælke i toppen der siger at jeg skal genaktivere for at bebytte den. Jeg vil bare af med den. Men jeg har prøvet at slette den, pause den, genaktvere og slette og intet virker.

Kan man nulstille det hele? Eller hvordan komer jeg videre

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-11-17 15:52

Du behøver ikke gøre noget, medmindre du modtager regninger fra Google.

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 16-11-17 22:01

Men jeg gider ikke at se på en rød fed bjælke i toppen.
Jeg ringede til google AdWords support og talte med en pige der lød som en på 16 pr. Jeg skulle bare lave en ny konto. Med samme mail, kan man det? Ja sagde hun. Og det kan man ikke.
Det er mærkeligt at adwords er så hjernedøde lavet. Google har da ellers tjek på mange ting.

Det er ikke en fejl 40 fra min side. Jeg kan sætte en satellit i kredsløb om jorden, men jeg kan ikke rette en så simpel ting.
Det er også Mega langsomt og nettet flyder med negativ omtale.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-11-17 22:24

AdWorks er generelt ret uforståeligt.

Lev med den "røde bjælke". Livet er for kort til andet.