/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Min Facebook strejker.
Fra : vedikkealt
Vist : 315 gange
300 point
Dato : 09-06-17 08:15

Hej Allesammen

I flere dage har min Facebook strejket.

Alt alle andre sider på min PC køre sådan set upåklageligt.

Jeg har renset min PC og ryddet op på hvad som helst.

Når jeg vil åbne Facebook kommer der højest de første par billeder ind og jeg kan ikke dele noget til Facebook

Måske handler det om at jeg har fået karantæne ?

Jeg er ved at oprette 196 grupper på Facebook hvor der jo også skal noget teskt indog det gik til sidst heller ikke for hurtigt.

Hvis det er karantæne hvor længe vare den så ?

Ellers aner jeg ikke hvor fejlen ligger.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-06-17 09:35

Det varer til du har slettet dit spam 196 grupper???

God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-17 09:51

Det er af hensyn til dit helbred.................det giver nemlig stress at følge så mange grupper.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 09-06-17 10:38

Nu skriver du ikke hvilken browser du bruger, men gå ind i indstillinger og slet browserdata.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-17 19:04

Så længe du kan logge dig på FB, så har du jo ikke karantæne.

Oprette 196 grupper ??????? skal du selv være administrator for samtlige grupper ????? det bliver noget af en arbejdsopgave.

Det er måske noget andet du mener? Er du evt. blevet udelukket af nogle af de grupper, som du er medlem af, som du nu prøver på at genoprette?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-06-17 10:08

# dogvillestar

Jeg bruger Google Crome....til gengæld er jeg ikke nogen ørn i - det bagved....så ved ikke hvordan jeg kunne gøre det

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-06-17 10:47

# dogvillestar

SUPER SUPER SUPER

Jeg søgte efter ordet og fandt det, og nu har jeg sat hak i SLET browser data når du lukker din PC.

Men her første gang efter jeg havde slettet disse data sagde Facebook bare SLAM op på skærmen.... F A N T A S T I S K.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-06-17 13:51

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-06-17 08:29

Tak for svaret dogvillestar.

Nu gør jeg det hver dag da jeg er ved at oprette de 196 grupper på Facebook og meget andet søgning som åbenbart giver en masse der kan slettes.

Så TAK for hjælpen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-06-17 08:46

Under Chromes indstillinger kan du 'frede' de cookies du IKKE vil slette hver gang = med de sider du oftest bruger!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-06-17 11:33

Det har jeg fundet ud af TAK.... og sletter nu kun det som IKKE er generende at miste