/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Trump
Fra : omahexen
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 21-05-17 19:27

Vi har diskuteret lidt,hvem der overtager præsidentposten,hvis vi er så heldige,at Trump bliver fjernet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 21-05-17 20:10

Det gør hans vicepræsident..............så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-05-17 09:48

Citat
Vi har diskuteret lidt,hvem der overtager præsidentposten,hvis vi er så heldige,at Trump bliver fjernet.
Jamen så "heldige" bliver I ikke.
Trump bliver ikke fjernet, væltet eller går af medmindre han dør.

En amerikansk præsident "fjernes" kun, hvis han modtager bestikkelse eller begår højforræderi.
Ingen af delene passer på Trump.

Sååååå......... du må som dansker, leve med Trump de næste 3,5 år. Det burde du, som dansker sagtens kunne.
Lad mig give dig et godt råd: Lad være med at lytte til de danske sjovnalisters bashing af Trump.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-17 17:36

Ak ja, jeg er ikke vild med Trump, men nu håber jeg han overlever de næste 3-4 år.

Han har lige nu lovet fred i Israel - Palæstina, der bliver aldrig fred der.

Rusland har nu lavet en ring om Europa, han var for gode venner med Putin.
Han sælger militært udstyr til Saudi Arabien, hvem mon det skal bruges mod?

Han laver handelsaftaler med Kina, men har stadig stort underskud.
Og ingen løsning på Nord Korea s stadig længere misiler med kernevåben??

Han har tilsyneladende gode forbindelser til lille Danmark, godt for os.
Også til det tidligere Great Britain, men her kommer der snart problemer...

Jeg kan lidt engelsk, men forstår ikke altid May,
har ikke problemer med at forstå Trump, der har et ordforråd som en tolvårig,
og hvordan han kan blive præsident i verdens endnu førende nation er stadig en gåde???

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-05-17 19:23

Citat
og hvordan han kan blive præsident i verdens endnu førende nation er stadig en gåde???
Nææh, det er ingen gåde. Trump er et produkt af Obamas kulturradikale politik i et liberalt land, hvor mænd altid har været mænd - og bøsser er noget der hænger i et bælte rundt om hoften.....(groft sagt)

Nu er han her - og bliver tiden ud. Og jeg er næsten 100 på, han bliver genvalgt.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 22-05-17 19:33

Nu bliver der skrevet,at som dansker kan man godt leve med Trump,det er jeg ikke helt enig i,da han skider på alle klimaaftaler,så hvis han ikke ændrer mening,kan det jo altså også gå ud over danskerne,men forhåbentlig skifter han mening,det gør han jo tit !.Og enhver præsident kan vippes af pinden,sidste eksempel var jo Nixon.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-17 19:57

>hvor mænd altid har været mænd

Men ikke mere de gamle cowboyer, dem er der ikke mere brug for.

Det var de dårligst uddannede hvide, der stemte på Trump,
de følte sig fortrængt af bedre begavede skævøjede
og billiggere mexicanere, som selv negrene ser ned på.

Efter Trump vil de demokratisk førende/klogere i USA forhåbentligt igen tage over?

USA er jo frem for alt, bortset fra indianerne, der engang ejede landet,
og hvordan er de blevet behandlet?

Et multinationalt samfund,
Og det kan ikke være en ny præsidents hovedrolle at ændre på det.

Noget af det dummeste jeg har hørt om er muren til Mexico...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-05-17 21:26

Citat
Nu bliver der skrevet,at som dansker kan man godt leve med Trump,det er jeg ikke helt enig i,da han skider på alle klimaaftaler
Hvad nu hvis klimaet - som en del videnskabsmænd siger, er fup og blot følger den cyklus, som klimaet altid har gjort.
Tænk lige på, vi skal ikke så forfærdelig mange år tilbage i tiden, (midt firserne) hvor vi daglig via tv og dagspressen, om en ny istid var på vej. Det kan selv jeg huske......

Citat
Og enhver præsident kan vippes af pinden,sidste eksempel var jo Nixon.
Jo jo - Watergate. Såvidt jeg husker, nedlagde Nixon selv sit embede. (Muligvis også det klogeste..?)

Svend.
Citat
Det var de dårligst uddannede hvide, der stemte på Trump,
de følte sig fortrængt af bedre begavede skævøjede
og billiggere mexicanere, som selv negrene ser ned på.
Ups, det vil jeg ikke engang kommentere på......

Citat
Et multinationalt samfund,
Og det kan ikke være en ny præsidents hovedrolle at ændre på det.
Det kommer vel an på, hvilken retning man vil ha' sit land til at gå.
Hvis den hvide mand skal fortrænges, så fortsætter man da bare i Obama/Clintons fodspor.
Det er vistnok den hvide kristne mand, som har bygget det USA op, som vi kender det i dag.
Det kan vidst ikke diskuteres.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-17 21:58

>det vil jeg ikke engang kommentere...

Der er vist noget der forties her, nok fordi det er sandt?

>>Det er vistnok den hvide kristne mand, som har bygget det USA op...

Var det dem der anlagde jernbanerne tværs over prærien og skød bison okserne bare for sjov??
Så døde indianerne af sult.

Den nye mur til Mexico vil opdele et af de sidste indianer reservater...
Er de ikke også stadig amerikanere???

>>>hvor mænd altid har været mænd...

Glem den John Waine mentality, han er død og det er hans helte glorie også.

Nu er det ikke mere på prærien der kæmpes, men mere på computer nettet...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-05-17 22:58

Citat
Var det dem der anlagde jernbanerne tværs over prærien og skød bison okserne bare for sjov??
Så døde indianerne af sult.

Den nye mur til Mexico vil opdele et af de sidste indianer reservater...
Er de ikke også stadig amerikanere???

>>>hvor mænd altid har været mænd...

Glem den John Waine mentality, han er død og det er hans helte glorie også.

Nu er det ikke mere på prærien der kæmpes, men mere på computer nettet...
Altså, du har sommetider nogle, hvad skal jeg kalde det, nogle ret vidtgående konklusioner.

Citat
John Waine
Lær nu navnet på ham - eller dem du vil fremhæve. Var det John Wayne du mente..?
Eller måske Clint "Istvut"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 06:45

USA's næste præsident hedder : Vladimir Putin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 14:17

..præcis; som han bli'r Statsminister for EU
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 14:25

..og han (Putin) har mere at skulle have sagt (..i Vesten) end to af verdens folkerigeste samfund :

https://da.wikipedia.org/wiki/Indonesien

..og https://da.wikipedia.org/wiki/Indien
PERSPEKTIV ..hedder det ...Kære Venner i; 'Lille Danmark' !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-05-17 14:40

Det bekommer vel Jer, fra Enhedslisten fint..? I har altid været russer hooked.
Jeg husker stadig dengang, kommunisten Oleg Sohnski, tungekyssede Erich Honecker.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 23-05-17 19:20

Tak for svaret Eyvind. Du var den eneste der svarede på mit spørgsmål !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 20:44

Dét er edderperkemig løgn i din mund omahexen:
Citat
Tak for svaret Eyvind. Du var den eneste der svarede på mit spørgsmål !!!

..og spørgsmålet var?

Citat
Vi har diskuteret lidt,hvem der overtager præsidentposten,hvis vi er så heldige,at Trump bliver fjernet.

SVAR:

Citat
USA's næste præsident hedder : Vladimir Putin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 20:50

Tommy -> Ægte kærlighed fornægter og skammer sig ikke:
Citat
Jeg husker stadig dengang, kommunisten Oleg Sohnski, tungekyssede Erich Honecker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 20:57

..OG Tommy : DU har utallige gange frenhævet dansk politik som værende et levn fra DDR.

(..gider ikke hive citater ud fra 'gamle tråde her på sitet frem )

Hva' er så forskellen?

Nu 'tungekysser' SOSSERNE med Tulle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-17 21:07

..og hvem viser så vejen som leder af en 'ny' verdensorden?

Tjoeh...såmen : https://da.wikipedia.org/wiki/Nordkorea

Citat
Efter at Kim Il Sung døde i 1994, er præsidentposten i praksis afskaffet, og de formelle opgaver overførte til den højeste folkeforsamlings formand Kim Yong Nam, mens præsidentens udøvende magt overførtes til Kim Jong Un i hans egenskab af øverstbefalende.

</MOLOKYLE>