/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem bestemmer
Fra : svendgiversen
Vist : 282 gange
148 point
Dato : 04-02-17 19:32

i USA og resten af verden?

Jeg lukkede mit spørgsmål, der var blevet for langt, men jeg er langt fra færdig.

I følge en artikel i Jyllandsposten fra i går, lider Trump af en ondartet narssicime.
I artiklen, af en førende psykolog, opregnes der talrige eksempler på følge svigt deraf...

U forståeligt af verdens rigeste land, dog ikke de klogeste, og med en kæmpe gæld til Kina,
kan vælge en sådan præsident.

Og nu er jo først hans rejseforbud blevet ophævet...
Hvad bliver det næste??

Også Trump må overholde USA s hævd vundne liberale love,
hvis han ellers forstår dem???

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 148 point
Dato : 05-02-17 00:51

Åh ved du hvad Svend. Den venstresnoede presse vil til evig tid finde fejl ved Trump. Han er ikke "en af vor egne", og skal kanøfles.
Som regel gives en ny regeringsleder 100. dage, inden man begynder, at bedømme ham. Den regel er sat ud af kraft i dette tilfælde. Jeg tror heldigvis Trump, er fuldstændig ligeglad.
Trump er bannerfører for en ny verdensorden, hvor man i højere grad betænker sin hjemlige befolkning,frem for resten af verden. Hvilket jeg bifalder, idet jeg aldrig har haft forståelse for, at man ønskede, at implementere vestlige standarder til resten af verden. Vi har vores måde, at leve på, og ude i verden lever man på en anden måde. Lad dem dog, bare vi kan få lov, at leve på vores måde.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-02-17 09:20

Tak for svaret Reset.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 09-02-17 05:41

Selv tak Svend. Så kunne jeg endelig komme ind på Kandu igen.