/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
John Mogensen
Fra : molokyle
Vist : 206 gange
100 point
Dato : 15-10-16 13:12

..,,var han i 'virkeligeheden' ikke reaktionær oprører,men i virkeligheden: Borgerlig?

...og ikke den 'Arbejder sangerø' , han blev udråbt som værende?

Han ville jo ikke 'forandre' samfundets 'forhold' i sine tekster = Stutus Quo.
..
men 'blot' bevare det.. som 'var'! = Konservatisme! ..som samfundsforholdende nu er/var?

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-10-16 13:39

En mærkelig påstand, som du næppe får medhold i?

Dybbøl mølle maler...
Når tegnedrengen er i orden...

John Mogensen var protestsanger og ikke tilfreds med dagens, datidens, Danmark,
og han ville sikkert være endnu mere utilfreds i dag??

I hvert fald ikke borgerlig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-16 13:49

CITAT: Hr. Mogenden i omtalte sang:

..lastbil, på lastbil, på lastbil ..osv.l

Der er noget galt i Danmark:
[YOUTUBE]http//www.youtube.com/watch?v=82jhIdM0ykM[/YOUTUBE]

Hvor blev 'betalingsringen' af i København? ...og andre 'storbyer i Danmakr: Aarhus, Odense osv?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-16 13:52

..er det ikke lige netop 'kosensusø Mogensen beskriver? Oprør ser jeg megen af!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-16 13:57

Det er en: Ommer...

..er det ikke lige netop offentligt annerkendt; 'aksetabel' og 'konsensus' Mogensen beskriver?

"Det SKAL kunne betale sig at arbejde!"

Oprør ser jeg megen af i 'teksten'!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-16 14:01

Ked af det, men jeg har lavet for mange meningsforstyrrende stave-/slåfejl, så jeg bliver desværre nødt til at annulere spørgsmålet
Sorry..
</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : molokyle

Dato : 15-10-16 14:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

..det ER min 'egen' skyld!

Undskyld </MOLOKYLE>