/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvilket kunstakademi?
Fra : begga
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 08-09-16 18:28

Hej
Hvilket kunstakademi er det sværest at komme ind på? Og hvilket er lettest? Europa og skandinavien

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-09-16 19:45

Mange muligheder:

http://www.bing.com/search?q=%2Bkunstakademi+%2Badgang&go=Send+foresp%C3%B8rgsel&qs=ds&form=QBLH&scope=web&pc=IC05

Men søg dog hvor du helst vil hen, og hvor dine talenter bedt tilgodeses...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-16 21:53

BING = meget dårlig søgemaskine

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-16 10:39

Ja, du får færre svar end med google, men ofte mere relevante?
Andre muligheder end via google, som de fleste benytter...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-16 10:42
Kommentar
Fra : begga

Dato : 09-09-16 12:07

Tænkte at nogen måske havde erfaringer eller hørt fra andre med erfaringer.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-16 12:36

Undskyld at vi skød med spredehagl.

Selv kender jeg ikke nogen, jeg blev undervist i kunstmaling af vor lokale postmester.

Men min kone anbefaler Kunstakademiet i Århus, den i vist Næstved gade,
efter at hun har gået til undervisning der, har hun fået udstillet og anerkendt flere malerier.

Hun har også solgt mange, men ikke så meget mere,
de bedste hun har tilbage, mest ekspressionisme, vil hun ikke sælge,
men hendes Vesterhavs hytter, og meget frodige damer, går som varmt brød...

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 12-10-16 17:52

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-10-16 19:14

Selv tak,
vi bor i Egernsund, og kan anbefale Egernsund malerne...