/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvordan kontaktet jeg denne pige
Fra : Veddetsquik
Vist : 212 gange
20 point
Dato : 03-09-16 17:23

Hej.

For nogle dage siden mødte jeg denne pige på mit studie.
Vi snakkede kun lige kort sammen i pausen.

Men kan simpelthen ikke få hende ud af hovedet. Hun er simpelthen så dejlig og sød.

Men jeg er nok det dårligt er mennesker til at score. Faktisk har jeg aldrig scoret en person før.

Hvordan tager man initiativ til at kontakte denne pige. Og hvad skriver man?

Kan jeg bare tilføje hende som ven på Facebook. Og derefter skrive. Hej. Vil du være i gruppe med mig?

Eller hvad filen gør jeg.

Det er kursus over 3 måneder hvor vi skal danne nogle grupper. Som vi skal arbejde med i de 3 måneder. Men vi komme kun til at mødes 4 gange. Da det meste forgår online.

Hvad må jeg indrømme gøre?
Hun har muligvis en kæreste, så det gør det nok ikke nemmere.

Hjælp me Girls.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-16 19:52

Hvis hun har en kæreste og vil flirte med dig bare fordi i har snakket lidt. Ville du så syntes at det var rart hvis du var hendes kæreste og hun bare flirtede med andre samtidig med at hun kærestede med dig.
Tænk lidt på det.

Scoretrick er da meget godt, men hvis hun er en sød pige og hun syntes du er en sød fyr/pige så kommer det helt af sig selv.

Det bedste "scoretrick" er bare at være sig selv.....................det er da min erfaring.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-16 08:39

Det eneste du kan gøre er at hilse på hende, når I tilfældigt mødes på studiet, med et: HAI! ..og så hendes fornavn (..som du må prøve at få opsnappet.)

Hvis hun er interesseret, så vil hun med sikkerhed hilse tilbage ..og skulle du 'glemme' at hilse en dag? Så vil hun sikkert prøve at få din opmærksomhed med et: HAI *Veddetsquik*...
..og så er den praktisk taget hjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 04-09-16 09:24

Citat
Kan jeg bare tilføje hende som ven på Facebook.

Mine børn er 16 og 20 år, og hver gang de er gået igang med noget nyt (f.eks skole ell.l.), eller har været til noget, hvor de har mødt nye mennesker, så får de nye venner på facebook, så det er mit indtryk, at det er helt normalt, at man anmoder om venskab hos mennesker man lige har mødt.
Så det er da et sted at starte.

Og hvis pigen er single vil hun sandsynligvis gå ind og tjekke din profil ud, og så vil hun bedre kunne huske dig når i ses igen.

Så jeg synes du skal starte med, at anmode om hendes venskab på facebook.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-09-16 09:49

Ungdommens evige problem.
Lad være med at blive så stresset og frustreret af hormoner at det kan ses, det kan de ikke fordrage.