/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
OneDrive tilladelse
Fra : o.v.n.
Vist : 342 gange
200 point
Dato : 26-08-16 10:52

Afslut installationen af OneDrive
OneDrive skal bruge din tilladelse til at afslutte installationen

Denne meddelelse kommer hver gang jeg starter min bærbare med Windows 10
problemet er at jeg ikke kan finde nogen steder hvor jeg kan give OneDrive tilladelse, ved i hvordan jeg løser problemet?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 210 point
Dato : 26-08-16 11:01
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-16 09:49

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-16 10:19

Tak Klaudi din hukommelse er fænomenal du plejer også at vide eller kunne finde en løsning på næsten alle problemer.
Marken84 jeg har læst på dine links men har ikke kunnet finde hvor det er jeg skal give tilladelse, forøvrigt så virker OneDrive udmærket, hvis jeg trækker et billede til OneDrive mappen på den bærbare så sendes den på nettet og kan ses fra mine andre enheder, så hvorfor jeg skal give tilladelse og hvad jeg skal give tilladelse til kan jeg ikke finde ud af

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-08-16 13:54

Citat
OneDrive skal bruge din tilladelse til at afslutte installationen

Kunne det være din sikkerhed der blokkerer for et eller andet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-16 23:55

Tak for link marken84. det lykkedes at klikke på meddelelsen i dag, det er under opstart og computeren reagerer ikke på ret meget de første minutter, programmet spørger om jeg vil give tilladelse til at den må foretage ændringer på computeren og det er sikkert noget jeg ikke fik givet tilladelse til efter installationen, selvfølgelig må den det ellers kan jeg jo ikke tilføje eller fjerne filer i mapperne på computeren.
Jeg kan stadig ikke finde noget hverken i Indstillinger eller Kontrolpanel hvor kan give eller ikke give tilladelse.
Engang kunne man få hjælp til næsten alting her på Kandu det kan man ikke mere, jeg er skuffet over at der ikke er flere som skriver mulige svar i mine spørgsmål,
det er sikkert kun et spørgsmål om kort tid før den sidste bruger holder op med bruge det tidligere udmærkede forum, sikkert på grund af at det engang imellem er umuligt at komme på siden

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-16 23:59

Tak marken84.
Jeg blev smidt af mens jeg skrev det seneste indlæg, det var faktisk et forsøg på at acceptere men efter at have logget på igen blev det til et indlæg i stedet for en accept af marken84s indlæg