/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook. Del opslag inkl. kommnentar
Fra : kondivand
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 12-08-16 23:00

Er der nogen der ved, hvordan man deler et opslag, så de kommnetarer, der er i opslaget kommer med ?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 13-08-16 21:27

Normalt vil dine venner kunne se kommentarerne, men hvis du vil have andre til at kunne se dem, skal du ændre opslaget til offentligt.
Det gør du ved at trykke på den lille pil øverst til højre i dit opslag og derefter trykke på "Rediger privatindstillinger" har kan du bestemme, hvem der må se opslaget.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 14-08-16 22:32

Konkret drejer det sig om, at der er et interessant opslag i en gruppe, som jeg gerne vil dele i en anden gruppe. Det er ikke mig der har lavet opslaget, jeg synes bare at det inkl. kommentarene er så interessant, så jeg gerne vil dele det i en anden gruppe, som er mere målrettet opslaget.

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 25 point
Dato : 14-08-16 23:16

Ok. Det kan du desværre ikke, da de kun er medlemmer af den første gruppe, der kan se kommentarerne. Jeg ved ikke, om admin af gruppen kan lave opslaget offentligt og det så er muligt.
Mvh Civic

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 29-09-16 18:52

Tak for svaret CiviC.