/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dekupørsav puster ikke.
Fra : kai-d
Vist : 264 gange
300 point
Dato : 19-07-16 22:27

http://www.lauritz.com/da/auktion/dekupoersav-parkside-pdks-120-a1/i3508111/
Jeg har en dekupørsav magen til denne, der er holdt op med ar puste i den sorte slange, kan man selv lave det ?
Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-07-16 22:35

Hvad har det me gruppen "Andet internet" at gøre?

Flyt spørgsmålet til en relevant gruppe.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 19-07-16 23:02

Den skal da bare blæses ren for støv og savsmuld i motor og slange, så komme der lidt luft ud af den sorte slangen igen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 20-07-16 21:24

Prøv at skrue de 2 skruer af i toppen og pust baglæns i den sorte slange.
Der sidder nok en lille blæsebælg som påvirkes når saven kører op og ned og den kan sidde oppe i armen eller nede et sted.
Og den kan have et filter som er tilstoppet.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 22-07-16 12:10

Tak for svaret Eyvind.
Virker TAK.