/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft edge
Fra : kivi
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 07-06-16 12:01

når jeg prøver at åbne en artikel i edge får jeg jeg denne besked siden kan ikke indlæses jeg har win 10 så hvorfor

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 12:43

Tror det er fordi internettet er for gammelt. Var svaret lige så brugbart som dit spørgsmål?
Hvilken hjemmeside prøver du og tilgå?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-16 13:02
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-06-16 13:21

det er næsten dem alle

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 16:36

Så vi må ikke få et eksempel?
Har du prøvet og tømme cachen i Edge?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-06-16 16:36

Citat
at åbne en artikel i edge

Mener du ikke en web adresse?
Ellers kunne det være en Firewall/ andre indstillinger der blokerer browseren - prøv at luk ned for sikkerheden og prøv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-06-16 16:59

NB, hvis du åbner et dokument i Edge, er det sikkert noget med at du har valgt forkert program til at åbne filen med, og så skal du højre klikke på filen og vælge ´åbn med´.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-16 21:51

kivi - du kan jo også bruge den gode gamle Internet Explorer.

Og den har du allerede, for den ligger her:

startruden > alle apps > rul ned og klik på windows tilbehør > højreklik på "Internet Explorer" >
vælg så "Fastgør til start"

Nu ligger den i startfelterne lige til at bruge.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-06-16 08:10

jab jeg kan så meget mendet var fordi at der var nogen artikler i edge som jeg ville læse men den kommer frem og siger siden kan ikke indlæses

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-16 09:10

Kan du ikke prøve og henvis til de artikler?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-16 11:56

Det er ikke for at genere dig, at jeg foreslår brugen af den nyeste Internet Explorer browser, men for at hjælpe dig til evt. at finde fejlen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-06-16 12:58

ikke for at genere noget har jeg ikke fået jeg kunne bruge til noget marken var nærmest men tak alligevel til alle

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 08-06-16 12:58

Tak for svaret marken84.