/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
General updateringsprogram ?
Fra : preb1944
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 15-05-16 21:21

HEJ.
Jeg er begyndt at få en meddelelse nederst i skærmen tit på min pc.Det er fra noget der hedder General og der står af new Software is able to be update.Har aldrig godkendt dette og hvordan får jeg det slettet så det ikke kommer på min computer.Det er åbenbart ikke program som ligger på min pc.Er ikke i søg eller kontrolplanellet
Evt.tak Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-16 21:31

Sikkerheds scan

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-16 08:08

Brug superantispyware og malwarebytes til at scanne med, brug standard indstillingerne. Se hvad der ligger i Programmer og funktioner, fjern hvad du ikke kan genkende.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:18

Hallooooo!!!!!

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 19-06-16 05:36

Først mange tak for hjælpen webnoob og undskyld jeg ikke har svaret før.jeg har måtte rejse 3 uger akut til udlandet og slet ikke kunne se på min pc.Desværre er jeg ikke kommet længere og
har stadig problemmet.
Nederst i hjørnet kommer frem :General New Software update is Available og der står at jeg kan opdaterer et par drivere (ATM).Kørt 4 forskellige mailware programmer (bla.CCleaner) ingen fanger noget.Kørt flere programmer med driveropdateringer Alle siger at der ikke er nogle drivere der skal/kan opdateres.
Fundet et program på min computer hedder CNext.Det kan dog ikke slettes da det bruges af andet program.Måske forbindelse ? Har også et program inde på min computer AMT Catalyst Software her kan man måske slette noget,men tør jeg ? Set CNext er et malware program-men god dårlig ?
Håber på hjælp og vil naturlig vis hæve point.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-16 11:19

Der må være et program under programmer og funktioner som du skal afinstallere.

Annuller spørgsmålet
Fra : preb1944

Dato : 19-06-16 14:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål