/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
dropbox
Fra : lillelyst
Vist : 307 gange
50 point
Dato : 29-03-16 00:21

Er der nogen der ved om man kan ligge flere billeder ind i en mappe der allerede er oprettet. Normal kan jeg fint uploade et screenshot, men skal der uploades et nyt shot i samme mappe kan jeg ikke finde nogen genvej.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-16 01:41

Hvis der er plads på kontoen kan du tilføje alle de billeder du ønsker i Dropbox mapper, også i mapper du selv opretter
Min Dropbox spurgte engang om skærmbilleder skule gemmes i Dropbox, det klikkede jeg Ja til og nu kommer et nyt billede i en mappe der hedder Screenshots hver gang jeg trykker på tasten Prt Scr, billederne får automatisk navn efter dato og tidspunkt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 01:41

med hvad uploader du, pc eller hvad
Citat
skal der uploades et nyt shot i samme mappe kan jeg ikke finde nogen genvej.

Måske fordi du allerede er inde i mappen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 01:50

Hvis det er på mobilos kan du klikke på de 3 vandrette streger og gå til Filer, der er samtlige mapper.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 29-03-16 05:39

Jeg uploader via pc. Ja præcis, problemet er når jeg er inde i mappen og gerne vil have tilføjet yderlige billeder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 08:24

Citat
Jeg uploader via pc. Ja præcis, problemet er når jeg er inde i mappen og gerne vil have tilføjet yderlige billeder.

Har oplevet problemet både med Dropbox / GulogGratis/ DBA og enkelte gange var det fejl fra deres side - men i bund og grund var det min Browser IE der ikke kunne/ville, derfor bruger jeg Crome til de sider.
Og mange af den slags sider er gået over til noget SilverLight som ikke altid fungerer efter hensigten.
Det kan være en simpel oprydning på din pc kan hjælpe, da det kan være gamle gemte internetsider der driller.
https://www.microsoft.com/silverlight/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-16 11:49

Du skriver ikke om du har Dropbox installeret eller kun bruge boxen i browseren, hvis du har installeret Dropbox så er det bare at tilføje billeder til mappen på computeren, enten en eksisterende mappe eller en mappe du opretter til formålet, så synkroniserer mappen automatisk med Dropbox i skyen:
https://www.dropbox.com/downloading
hvordan du tilføjer filer til Dropbox:
https://www.dropbox.com/help/4455

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 29-03-16 23:23

o.v.n. > Jeg ser på det og vender snarest tilbage med mit svar.