/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
App til oversigt af søvn og mad
Fra : webnoob
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 26-03-16 19:35

Jeg leder efter en app hvor i jeg kan have et overblik over søvn, indtagelse af mad udvikling af vækst, sygdom og evt. medicin. Jeg bruger Windows Phone og hvis appen kan synkronisere med OneDrive og også findes til Android ville det være super. Også selvfølgelig gratis

Jeg har ledt med lys og lygte og synes ikke jeg kan finde nogen som kan det jeg vil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-16 19:50

Undskyld ...men jeg ka' ik' la' vær':

Spis; når du er sulten. (..men ikke til du er mæt. Kun til du ikke længere er sulten.)

Sov; når du er træt (..og stå op; når du ikke længere kan sove og føler dig udvilet.)

Medicin; hvis du behøver den (..men stop; når du er rask igen.)

Dét behøver man sgu da ingen APP til at holde rede på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-16 19:52

Ps. Mine råd er helt gratis !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-03-16 21:20

Okay mit spørgsmål er måske helt forkert formuleret, men jeg er godt klar over jeg skal spise når jeg føler sult og skal sove når jeg er træt-
Jeg har en baby, jeg vil gerne kunne holde styr på hvor baby'en sidst har spist, hvor meget. Hvornår jeg har skiftet ble, hvad slags ble osv. osv. osv.

I stil med denne:
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/baby-care-tracker/9wzdncrcwnqq

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-03-16 21:34
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-03-16 21:45

Citat
Jeg har en baby, jeg vil gerne kunne holde styr på hvor baby'en sidst har spist, hvor meget. Hvornår jeg har skiftet ble, hvad slags ble osv. osv. osv.

Tror nærmere?? du burde snakke med det offentlige - hvis du ikke selv kan huske.

Ellers skal du sikkert søge på noget der hedder ´Reminder´/ eller læg det på et regneark - selv bruger jeg denne - men det er ´bare´fordi jeg ikke husker så godt mere - når fiskene skal have nyt vand osv:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.payneservices.LifeReminders&hl=da

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-03-16 21:46

NB, der findes også apps der følger dig/ ungen.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-03-16 00:05

Brug tiden sammen med dit barn, i stedet for at sidde med næsen i din mobiltelefon.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-03-16 00:07

Det eneste tidspunkt jeg havde behov for at notere ting omkring mine børn var, da min søn havde kighoste.
Han var 5-6 uger da han fik kighoste, og jeg noterede bl.a. hvor længe der var mellem anfaldene, for at holde øje med, om det gik den rigtige vej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-16 08:09

Ja, nu har jeg ingen børn og har heller ikke haft det tidligere, men jeg vil nu ikke tillægge webnoob egenskaber som dårlig forælder. Spørgsmålet vidner om omsorg for sine kære og det er da et ædelt motiv som jeg bifalder. Hvordan man 'implementerer' denne omsorg, tror jeg nu nok vi trygt kan overlade webnoob til selv at afgøre.

I første omgang troede jeg det var en 'narcissistisk' app webnoob var ude efter. Derfor den lidt ironiske tone i mine første indlæg. Det undskylder jeg.

Nej, jeg kender ingen sådanne app's webnoob
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 22:13
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-16 08:23

Må hellere lige få lukket mit spørgsmål. Jeg har fundet app'en ParentLove.