/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dropbox
Fra : Mormorkr
Vist : 455 gange
40 point
Dato : 18-03-16 10:46

Jeg ved ikke lige hvordan man bruger Kan du endnu, men jeg prøver. Er ved en fejl kommet til at slette den forkerte Dropbox konto. Er der nogen der ved om den kan gendannes? Alternativt, hvor bliver filerne gemt på min pc?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-16 11:19

Dropbox henter du jo her:

https://www.dropbox.com/da_DK/install

derefter må du jo kunne logge ind på den som du har gjort før - det er jo en konto du har i skyen

Tjek evt. også dette link: https://www.dropbox.com/help

Kommentar
Fra : Mormorkr

Dato : 18-03-16 11:22

Jo men jeg er desværre kommet til at slette den. ??

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-03-16 13:36

Hvis du er heldig ligger den nede i højre hjørne hvor der er en lille pil ^ ellers brug stifinder for at lede efter det du mangler du kan evt bruge et af dine gendannelsespunkter bare det er en dato før du slettede.
Om du kan ved jeg ikke men prøv.
MV2

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-16 13:59

Du har vel bare slettet programmet...
https://www.dropbox.com/da_DK/

Dine filer har du jo formentlig ikke slettet, de ligger jo i "skyen" - du skal så bare have installeret programmet igen, så får du jo adgang til dine filer igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-16 14:05

Citat
slette den forkerte Dropbox konto

https://www.dropbox.com/help/9023
Det er det samme som at slette en mail konto - det er værk for evigt.

Men du kan jo prøve at kontakte dem og skrive som det er = en fejl, kræver sikkert at du kender kontoens passwords

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-03-16 15:59

Citat
Bemærk! Når du lukker din konto, bliver filerne i Dropbox-mappen på din harddisk eller filer i de mapper, du har delt med andre, ikke slettet.

Så filerne ligger garanteret stadig på din PC

Åbn stifinder og kig i din brugerprofil. Samme sted som mapperne Dokumenter, Billeder og Overførsler befinder sig.

Kommentar
Fra : Mormorkr

Dato : 18-03-16 16:15

Tusinde tak for hjælpen til jer alle, må prøve mig lidt frem. Havde måske håbet at kontoen kunne gendannes ligesom en gmail kan.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-16 16:18

Citat
Tusinde tak for hjælpen til jer alle, må prøve mig lidt frem. Havde måske håbet at kontoen kunne gendannes ligesom en gmail kan.

Kan den ikke det da?

Har du prøvet?

Kommentar
Fra : Mormorkr

Dato : 18-03-16 16:21

Jeg kan i hvert fald ikke finde noget om det. ??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 19-03-16 19:56

Citat
Er ved en fejl kommet til at slette den forkerte Dropbox konto
mener du at du har lukket Dropbox kontoen? Så er mappen med al indhold stadig på computeren hvis du har haft Dropbox installeret.
Hvis du mener at du har slettet Dropbox mappen på computeren så kan du logge ind på din Dropbox konto og se al indholdet igen + du kan hente og installere Dropbox på computeren.
Hvis du kun har brugt Dropbox i browseren så er der desværre ikke noget at gøre

Godkendelse af svar
Fra : Mormorkr

Dato : 19-03-16 20:05

Tak for svaret o.v.n..
Har skrevet med support og de vil prøve om der er noget de kan gøre.

Kommentar
Fra : Mormorkr

Dato : 21-03-16 22:05

Tror jeg har fundet filerne i computeren. ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-03-16 02:16

Tillykke så er filerne reddet og du kan oprette en ny Dropbox konto