/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook: Fastgør opslag permanent
Fra : kondivand
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 23-02-16 08:58

Er der nogen der ved, hvordan man, som administrator af en gruppe på Facebook, fastgør et opslag, så det permanent står øverst på siden. Som jeg har forstået det, så forsvinder det normalt efter 7 dage, hvor det så kommer til at stå i datoorden sammen med alle andre opslag i gruppen?

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-16 11:38

Skriv det du vil have til at stå i dit faste opslag - slå det op - tast nu på vinklen oppe til h. i dit opslag og vælg fast opslag - det forsvinder IKKE om syv dage!

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 23-02-16 12:42

Hej Alka - tak for svar - jeg skal nok give dig point.

Vil dog lige høre, om du ved dette. I forbindelse med oprettelse af en gruppe har jeg været inde og ændre lidt frem og tilbage om gruppen skal være offentlig eller privat. Mest fordi jeg ikke havde prøvet det før og lige ville prøve mig lidt frem. Det kommer til at stå som opslag, at jeg har ændret mellem Privat og Offentligt og ser lidt dumt ud. Tror ikke man kan slette dem - ved du om man kan det?

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 14-03-16 08:22

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-03-16 08:43

Du kan slette en gruppe, men inden - for at kunne slette en gruppe, skal ALLA i gruppen slettes for, at du kan slette din side.

Du kan gøre lige som jeg har gjort. Jeg har oprettet en privat gruppe, hvor det kun er konen og jeg der er med. Her kan jeg så prøve, forsøge mv, UDEN at jeg laver noget forkert ude i en reelt oprette gruppe.