/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gratis spil (TIP)
Fra : mig-selv
Vist : 275 gange
10 point
Dato : 10-02-16 01:42

Uden reklamer eller andet/ har dog aldrig brugt det ´online´ men spillet det gennem flere måneder lokalt:
http://www.favorite-games.com/

Belote (2, 3, 4 Players)
Bridge (Rubber, Duplicate)
Schnapsen (66)
Sergeant Major (3-5-8)
Ludo
Monopoly
Poker Texas Hold'Em
Backgammon
Backgammon - Tapa
Backgammon - Gul bara
Backgammon-Mix
Dominoes
Rummy (Okey)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-02-16 11:13

Uuu. Jeg elsker bare wordfeud og numfeud som jeg spiller på min ipadde.. Begge brætspil. Det ene med bogstaver (kriblekryds) og det andet i samme stil, men med tal i forskellige farver.. ..

De er gratis, men man skal betale for at slippe for reklamer..

Men jeg ved ikke om de kan bruges på andet end tablets og smartphones..