/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OpenOffice og Win10
Fra : nyfigen
Vist : 327 gange
200 point
Dato : 01-02-16 14:27

Jeg har en stationær og en bærbar, begge med Win10.
På begge havde jeg OpenOffice 4.1.1(da) installeret, og det virkede fint.
Så kom OpenOffice 4.1.2(da), og jeg installerede den på både stationær og bærbar.
Det virkede fint på den stationære, men på den bærbare sker der følgende, når jeg starter 4.1.2:
OpenOffice starter op, men så får jeg at vide, at programmet ikke svarer, og jeg må lukke det med Ctrl+Alt+Del mm.
Jeg har prøvet at installere 4.1.2 igen på den bærbare, men med samme negative resultat.

Mvh nyfigen

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-16 19:09

Afinstaller programmet på den bærbare. Kør Ccleaner, de 2 øverste funktioner, Renser og Register.

installer Open Office igen ved at højreklikke på installationsfilen og vælge 'Kør som administrator'.

Prøv om dette ikke virker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-16 19:52

Er der for meget bøvl kan du bruge LibreOffice i stedet for (også gratis)

https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 02-02-16 11:13

Tak for svaret Brassovitski.