/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Springer til foregående side
Fra : Troldepige
Vist : 283 gange
200 point
Dato : 01-02-16 08:08

I en uges tid har jeg oplevet, at når jeg er på jubbii debatten, og går ind i et forum, og vælger en tråd, når tråden så er indlæst, så hopper det lige pludselig tilbage til foregående side inden jeg når at komme igang med at læse.
Hvis jeg fortsætter med at prøve, så kan jeg være heldig, at den lader være når jeg når til 4. forsøg.

Først troede jeg det var et problem på det pågældende forum, men for et par dage siden skete det også på dba.dk .

Er der nogen der ved hvad problemet er, og hvad jeg evt. kan gøre ved det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-02-16 08:51

Har oplevet noget lignende - det var min musetast der ´dobbelt´ klikkede af sig selv, så den fik lidt ´massage´.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-02-16 12:55

Citat
Har oplevet noget lignende - det var min musetast der ´dobbelt´ klikkede af sig selv, så den fik lidt ´massage´.

Hmmm, hos mig opfører det sig jo nærmest som om, at jeg har tastet på retur-knappen, på musen, som min finger ikke er i nærheden af når det sker.

Så, hvilken tast skal jeg "massere"?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-02-16 15:23

Citat
Så, hvilken tast skal jeg "massere"?

Godt spørgsmål, prøv at skift USB stik, hvis det er muligt - flade batterier kan også få fjernbetjeninger osv til at opføre sig mærkeligt

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-02-16 17:15

Citat
prøv at skift USB stik, hvis det er muligt - flade batterier kan også få fjernbetjeninger osv til at opføre sig mærkeligt

Skifter batterierne senere, og prøver om det gør en forskel.