/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
facebook bøvl med 2 mail adresser
Fra : supersine669
Vist : 207 gange
100 point
Dato : 18-01-16 22:01

Hejsa

Min veninde har købt en tablet. Da hun prøvede at installere facebook, ville facebook ikke acceptere koden

Vi har installeret facebook, og har prøvet flere muligheder: installere via playbutik. Tjekket først gmail adressen, og være gmail åben. Kunne godt på facebook via gmail adressen. MEN facebook ville ikke acceptere koden!!!!! Veninden et par koder. Har prøvet begge koder, både med lille og stor bogstav. Har installere facebook, og af installere - med uden resultat ??.

Jeg har "opskriften" hvordan man kan af-installere. Skal jeg prøve det? Hver gang vi prøver at installere facebook, så "husker" facebook den gmail, vi prøvede første gang. Dybt suk ??.

Please HJÆLP.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 23:33

Citat
Min veninde har købt en tablet. Da hun prøvede at installere facebook, ville facebook ikke acceptere koden

Prøv at LOGGE af samtlige ´genstande´ der er i kontakt med FB - noget med at man ikke kan være logget ind på 2 maskiner ad gangen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 23:39

Citat
så "husker" facebook den gmail,

Prøv at slet gamle kontoér - gå ind i indstillinger (på den nye) og opret ny konto og slet den gamle = den der ligger og ikke kan bruges.
Det kan også være sikkerheden der driller.

Kan i logge ind via internet/ ikke apps

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 23:41

NB; har været ude for at koder starter med STORT bogstav = stavetavle fejl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-16 08:24

Slet midlertidige internet filer fra pc'en. Slå autoudførelse fra. Rens registreringsdatabasen.
Sæt IKKE fluebenet 'Forbliv logget på' i både Gmail og på Facebook når du logger ind.

Prøv så igen.

Når det virker kan I sættefluebenet i Gmail og Facebook igen hvis I ønsker, men vid det er en sikkerhedsrisiko at bede computeren om at huske kodeord (passwords). Så kan 'fremmede' der 'låner' computeren nemlig logge ind på jeres konto.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-16 08:26

Hov... det er jo en tablet (..du skriver ikke hvilken?) og så er mine ovenstående råd ikke relevante.
Undtagen rådet om fluebenene
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-01-16 18:10

Den tablet, det skulle vel ikke tilfældigvis være en Ipad??????
Hvis det er så dobbeltklik på knappen og luk ALLE åbne ting. Start så facebook igen og se om ikke det hjalp.