/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny gmail i stedet for mail inbox
Fra : svendgiversen
Vist : 464 gange
159 point
Dato : 04-01-16 21:09

Noget har ændret sigm uden at jeg bevist har gjort noget?

I stedet for min normale mail inbox ser jeg nu en smart phone lignede icon,
med gratis lagerplads og meget mere, en masse nye muligheder som jeg ikke har brug for.

Jeg skal, uden at åbne nogen konto eller andet, tilbage til min gamle mail inbox.

Hvad er der sket?

Og hvad gør jeg??

Venligst langsom, step by step, tilbage til min gamle mail inbox...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-01-16 21:11

Her er den nye, som jeg gerne vil af med og have erstattet med min gamle mail inbox

https://www.google.com/intl/da/mail/help/about.html#inbox

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-16 21:13

Du skal "bare" logge ind på din konto igen, klik på Log ind ved side af den blå kasse "Opret en konto"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-01-16 23:41

Citat
klik på Log ind ved side af den blå kasse "Opret en konto"

ELLER log ind med NY konto - som du åbenbart har oprettet.

Den NYE kan måske også spørge om ? HUSK KODE/ login - ved at bede om et TLF nummer..
Jeg gør det ikke - men til gengæld ved jeg hvad koderne er hvis det skulle gå helt galt.

Jeg har kun oplevet det som du har problemer med - hvis jeg har rullet PC/ Mobilos tilbage - så kan Google ikke huske mine (småkager) Cookies, med nye oplysninger

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-01-16 23:47

Citat
som jeg gerne vil af med og have erstattet med min gamle mail inbox

Så går du ind på Googles side og BEDER dem SLETTE din KONTO (EMAIL) og det kræver at du så har en NY - får at du kan bekræfte din SLETNING af den første, har selv slettet et par gamle konti´s og ikke ligefrem svært - men de skal have NY mail adresse så de ved at det er OK, samt du får tilsendt et link til den nye = ER DU SIKKER OSV - samt du får mulighed for at lave en TOTAL backup af samtlige kontakter/ mails? den med mails er jeg usikker på - men alt andet kan du hente ned på din nye mail - at genskabe det, har jeg ikke prøvet, da mine ? kontakter var ren og skær SPAM.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 159 point
Dato : 04-01-16 23:54

Mon ikke du bare skal åbne denne side: https://mail.google.com

Jeg syntes at det lyder lidt som om at din genvej peger forkert.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-16 10:35

Hvis du har flere google g mail konti, har du måske bare åbnet en forkert konto?
Gå til G mail, peg på kasserne - de små firkanter samlet i en firkant. Her har man mulighed for at skifte til en anden "mailboks" ?
Sådan gør jeg, hvis jeg vil ind og slette mails på de g mail adresser der er oprettet til hver undervisningsmaskine. Fint at gøre fra enhver anden pc.
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-01-16 19:43

Min kones søn har nu erstattet mit gamle e formede icon med dette:

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox

Ved ikke hvad der er sket, men jeg ar ikke måttet oprette nogen nye konti?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-01-16 21:08

Tak for svaret EXTERMINATOR.