/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Indstillinger ændret
Fra : jensviggo
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 03-12-15 07:08

W 10 har lavet en opdatering, som jeg ikke er særlig glad for. Der er kommet en linie næstøverst i skærmbilledet. hvis jeg f. eks er i google, er de tre vandrette streger i øverste højre hjørne forsvundet, i stedet er der tre prikker, til venstre er der en cirkel med tre små cirkler indeni til venstre for det er der en firkant, hvor man kan oprette en webnote, til venstre for det er der tre vandrette streger som ikke er lige lange til oversigt, favoritter, læseliste oma. Hvordan kommer jeg tilbage til (normalvisning) mit ABP vises ikke.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-12-15 07:47

Når jeg vælger ikonet google og trykker på det, kommer edge ikonet kort frem og derefter google, som om edge har overtaget google.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-12-15 08:20

Lyden er osse væk??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-15 08:58

Prøv lige:
klik på ruden nede til venstre
alle apps
rul ned til "windows tilbehør"
der finder du den gamle Internet Explorer

hvis det er den du gerne vil have så
højreklik på den og vælg "fastgør til start"

Men de tre streger oppe til højre er i programmet "Google chrome"
Inde i google chrom kan du så vælge at den skal starte med eks. www.google.dk

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-15 11:21

Hvis google chrome er blevet væk for dig, kan du måske finde den her:
startvinduet
alle apps
rul ned og den ligger under G
højreklik og vælg fastgør til start

ellers vend tilbage

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-12-15 14:46

Tak for svaret Eyvind.