/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hustruvold
Fra : svendgiversen
Vist : 649 gange
47 point
Dato : 16-11-15 16:22

I går lå jeg på sofaen og hyggede mig sammen med min lille hund,
så kom min kone ind i stuen, efter hendes siesta, og straks forlod hunden mig.
Det er min hund, men hun har købt den, med alskens godbider og gåture.

Senere fik hun ondt af mig og smed hunden tilbage til mig på sofaen.
Den landede lige midt i ansigtet på mig og dens ene pote lavede et stort sår på min kind.

Det blødte voldsomt og jeg får nu blodfortynder,
med et stort ar på kinden her i dag, kan jeg så anklage min kone for hustru vold?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-15 16:37

Citat
Det blødte voldsomt og jeg får nu blodfortynder,
med et stort ar på kinden her i dag, kan jeg så anklage min kone for hustru vold?

Hvad er det for noget blodfortynder du får og for hvad?

Ja prøv du at anklage din kone for hustruvold, så får du sikkert brug for forbinding også...

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 16-11-15 16:39

Du kan anklage hvem som helst - men om du får medhold er der ingen der siger!
Hvis du har til sinde at anklage din hustru for vold for at få huset i en skilsmissesituation bør du nik glemme da det vil være påstand mod påstand - hunden sprang selv!
Er det hele en joke er den nok malplaceret i dette fora!
MV2
bisidder ved skilsmissesager

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 57 point
Dato : 16-11-15 17:08

Med mit "kendskab" til svendgiversen, tror jeg nu ikke han er involveret i det store drama. Nok lidt humoristisk ment.
Meget mere alvorligt er det, hvis dyrenes beskyttelse får nys om sagen. Konekastning tolereres i mange lande....men hundekastning uha uha. Så det er nok konen, der kan forvente et rets opgør.

Jeg får også blodfortyndende. I forvejen er mit blod så tynd, at det næsten ikke kan stoppes. Fik en Biopsi. Et hul i huden på ca. 5 mm. Var i vores lægehus, at blive lappet. Måtte videre på sygehuset at blive syet.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-11-15 17:27

Nu er hustruvold normalt noget, hvor manden tæver konen,
så rigtigt, jeg vil ikke anklage min kone for det.

Jeg får blodfortynder, fordi jeg havde fået en blodprop i benet, noget jeg ikke mærkede,
men rester havde bredt sig til lungerne og jeg fik åndenød.

Det jeg får er et ret nyt præparat, Xarelto, ikke helt billigt,
og i morgen får jeg over 700 kr. tilbage fra Danmark, bare på femmeren.

Så ja, det er kun for sjov, og der sker jo ikke meget her på kandu for tiden.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 16-11-15 18:15

Er der nogen der ved om det er rigtig at mongoler kommer fra Mongoliet ??

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 16-11-15 18:28

Nu ville jeg meget hellere anmelde konen for dyremishandling,
Først fjerner hun hunden med lokkemad, der næst kaster hun
med det stakkels dyr. Alle e det er en anmeldelse værd.
Så til din skade, for at du kan have mulighed for at rejse en sag,
Skal du en tur på skadestuen, så du har en læges rapport på, at du
Har lidt væsentlig skade, og det vil nok over hele linien være op
ad bakke. Men hunden er din største mulighed.

Men inden det, bør du nok overveje om du har et andet sted at bo
Sammen med hunden. Griner meget. God vind

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-15 18:48

Glemte li`e, hva`med stivkrampevaccine???

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke sove roligt før jeg havde rede på dette.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-15 18:49

Citat
Så ja, det er kun for sjov, og der sker jo ikke meget her på kandu for tiden.

Så trækker Svend Giversen omgående hustru-kortet, så vi kan blive opdateret med hvad der sker på hjemmefronten i det lille hjem på Fjordvej 25 i Egernsund

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-11-15 19:36

Min hund har det udmærket, og den løber stadig, ikke skamfuld,
efter min kone, som en lille hund.

Og omkring stivkrampe,
det fik jeg første gang som barn, da jeg trådte på et søm på engen, hjemme i Skals.

Senere var jeg hydraulisk test kører hos vor partner i USA, kom til skade og fik en injektion.
Noget jeg var meget bange for fordi min mor havde fortalt, at man kun må én mod stivkrampe.

Så jeg forlangte at få dokumentation på det de havde indsprøjtet,
noget jeg gik rundt med i årevis.

Selvfølgelig er det her spørgsmål kun for sjov,
og det var min gamle soldaterkammerat, pioner fra Randers, den første til at indse.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-11-15 19:50

Du skal bare være glad for at det ikke var katten din kone kylede rundt med. De hænger meget mere i det, de har fat i
Ingelein

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-15 20:30

#880#

Ja ja svendgiversen

Citat
Selvfølgelig er det her spørgsmål kun for sjov,
og det var min gamle soldaterkammerat, pioner fra Randers, den første til at indse.

Selvfølgelig skal du hver dag være på forsiden af kandu. Dejligt for dig at du igen fik en medløber.

Citat
Det er min hund, men hun har købt den, med alskens godbider og gåture.

Hvorfor fanden letter du ikke selv r.... og går tur med dit eget kræ, som du har taget med hjem til din samleverske.
Jeg har ikke ondt af dig, du fik sikkert smidt kræet i hovedet, fordi din samleverske nu skulle lave mad til dig.

Med alle de føljetoner, som jeg har læst her på kandu, skrevet af dig, så har du været forkælet fra den dag du blev født. Først af din mor, din afdøde kone og nu af din samleverske.
Hvornår bliver du voksen?
Jeg synes, at du skal være glad for, at din samleverske har givet dig tag over hovedet.

svendgiversen,m keder du dig så meget i dit forhold til din samleverske, at du "må holde liv i kandu" med dine spørgsmål?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-11-15 21:09

Tak ans, jeg var lige ved at sige til marken, at han ikke måtte tage ordet fra dig.
>hvad der sker på hjemmefronten i det lille hjem på Fjordvej 25 i Egernsund ...

Og ingelein
Vi har aldrig haft katte, men da vi arbejdede, havde vi to hunde af gangen,
så de kunne underholde hinanden.

Debbie er min femte og sidste hund, som min første kone købte, før hun blev syg,
den skulle så sidde på skødet af hende, da vi skulle hente den i Blommenslyst ved Odense,
men min koner blev indlagt i Århus og jeg måtte hente den alene.

Så lånte jeg en trådkurv, som jeg stillede ved siden af på passager sædet,
og der lå lille Debbie på hjemvejen, kun to måneder gammel,
nu alene, væk fra mor, far og søskende.

Så stak jeg min lillefinger ind mellem trådene, Debbie slikkede på den,
lagde sig til at sove, og siden har vi været gode venner.

Min første kone lærte den at sidde, sit men ikke dæk, det kunne hun ikke mere,
min nye kone har lært den mere om, at få tørret poter og ikke lege bold inde i stuen.

Debbie var to år gammel, da min første kone døde, nu er hun ni år.
Og det er ikke rigtigt, at jeg ikke er glad for at min nye kone nu er den bedste...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-15 21:25

Du må være en utrolig bitter person ans. Har du været moppet som barn/voksen, eller på anden måde forfulgt. Og nu er din eneste tilfredsstillelse, at sidde ved tasterne og hælde varm pis ud over andre. Prøv nu at tøjle din hævngerrighed, for du har et problem.

Se nu lidt lyst på det hele. Kom nu ud i solen, og nyd livet. I stedet for at lade dig formørke af Kandu`s indlæg. Kandu er jo ikke mere end en gang let underholdning. Men okay, føler du dig udvalgt til at være en slags selvbestaltet censor her, så for min skyld ingen alarm....små hjerner...små fornøjelser. Det her er bare ment som et godt råd.

Jeg undres............ marken84 har desværre heller ikke forstået ret meget.......trist.

M.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-11-15 23:24

Marken84

Det er fandme dårlig stil og i øvrigt også pisseulovligt, at offentliggøre personlige oplysninger i form af adresser på andre brugere.

Og Mosebaek, dit seneste indlæg Thumb's up for det

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 00:20

Citat
Det er fandme dårlig stil og i øvrigt også pisseulovligt, at offentliggøre personlige oplysninger i form af adresser på andre brugere.

SLAP LIGE FULDSTÆNDIG AF DOVA

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvor Svend Giversen bor og udfolder sig, så har han da selv fortalt det så mange gange så det ikke kan være hemmeligt for én eneste person der følger bare lidt med i denne fortsatte, never ending story af Svend Giversen.

Ellers klikker man blot en enkelt gang på KRAK - så spar dine moralske opstød...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 00:22

Citat
Jeg undres............ marken84 har desværre heller ikke forstået ret meget.......trist.

Det er du i din gode ret til - bliv blot ved med det...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-15 09:31

svendgiversen, nu bør du bekræfte, at du flere gange har lagt oplysninger om din nuværende bopæl på kandu.

marken84

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvor Svend Giversen bor og udfolder sig, så har han da selv fortalt det så mange gange så det ikke kan være hemmeligt for én eneste person der følger bare lidt med i denne fortsatte, never ending story af Svend Giversen.

synes godt om

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-11-15 09:54

Ja, og jeg har endda inviteret udvalgte kandu brugere til at besøge os her på Fjordvej.

Og da jeg bruger mit rigtige navn kan alle slå mig op på krak.

Svend, der stadig fægter med åben pande, men med stadig flere ar i ansigtet...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 10:54

Citat
Svend, der stadig fægter med åben pande, men med stadig flere ar i ansigtet...

Nu mangler der bare, at du sætter et billede ind af din skrammede hud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-15 11:49

Citat
Og da jeg bruger mit rigtige navn kan alle slå mig op på krak.

Jamen det er sgu komplet lige meget, om du selv har fortalt din adresse, eller om den kan slås op på Krak.

marken84 må ikke skrive den, medmindre du har givet ham din skriftlige tilladelse til det.

Pas nu lige på, marken84, Ans og visse andre, der sidder i alle svendgiversens tråde og gør nar af ham, at I ikke er ved at gøre ham til endnu en "Æi-Djæi"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 11:57

Citat
Pas nu lige på, marken84, Ans og visse andre, der sidder i alle svendgiversens tråde og gør nar af ham, at I ikke er ved at gøre ham til endnu en "Æi-Djæi"

Flet nu lige næbet Dova!

hvis nogen skal gøre indsigelser, må det da være Svend selv om nogen!

Hvis ikke han synes det er morsomt at vi omtaler hans meritter, må han jo nedlægge en protestant - men lur mig om ikke han morer sig lige så meget som alle vi andre - ellers blev han jo nok ikke ved.

Fortæl mig så lige til sidst hvad er en "Æi-Djæi"?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-11-15 12:20

Jeg ved heller ikke hvad en "Æi-Djæi"? er, og jeg ønsker ikke at være noget særligt på kandu.
Dette var ment som et lille humoristisk spørgsmål, og som pensioneret har jeg nu god tid.

Engang da mine forældre levede, hentede jeg kyllinger til dem i ans,
senere spurgte jeg ans, om hun kom fra ans,
jeg ved ikke om det er derfor at hun nu tilsyneladende forfølger mig?

Men ans er jo meget vidende om vore danske regler, også/især her i kandu,
og hun har nu overtaget min mors rolle, med at rådgive mig.

Hun holder gratis øje med hvor mange spørgsmål jeg stiller,
og træder jeg lidt ved siden af, er hun der straks med gode anvisninger, her det sidste:
nu bør du bekræfte, at du flere gange har lagt oplysninger om din nuværende bopæl på kandu.

Jeg forsøger at hjælpe andre her i kandu,
og jeg prøver at holde mine spørge points under 7000,
ved jævnligt at stille små uskyldige, humoristiske spørgsmål, og det vil jeg fortsætte med...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-11-15 13:52

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-11-15 14:33

Citat
Jeg ved heller ikke hvad en "Æi-Djæi"? er, og jeg ønsker ikke at være noget særligt på kandu.
Dette var ment som et lille humoristisk spørgsmål, og som pensioneret har jeg nu god tid.

Dette fik vi så ikke nogen forklaring på...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-11-15 16:23

Selv tak Svend. Os der har en glorværdig fortid, i eliten af det danske forsvar, skal ikke lade sig kyse af et par fusentaster, der temmelig sikkert blev kasseret, på grund af komisk udseende.

Vh. fra 686027.