/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook.com
Fra : herbie70
Vist : 443 gange
95 point
Dato : 14-11-15 14:00

Hej
Jeg er ikke sikker på at mit spørgsmål er i den rette kategori, men jeg forsøger alligevel.
Jeg har et problem med outlook.com/dk.
Jeg har oprettet 3 outlook.com/dk mailadresser. Nu vil jeg gerne kunne åbne 1 outlook og se de 2 andre på samme skærmbillede. Men desværre skal jeg ud af hver enkelt mail, og derefter taste den nye mail ind for at komme på en anden mail.
Jeg har været inde i min hoved outlook og bedt om at den sendes videre til de andre mail mail.
Er det ikke muligt at se alle 3 mail på samme skærmbillede.??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-15 14:11

Det fremgår ikke af dit spørgemål om du bruger en mail-klient, så som Outlook. Hvis du bruger en browser, så er der ingen udvej end at åbner flere faner eller browser-vinduer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-15 14:32

Hvis du bruger gmail og logger ind via google.dk - kan du se og røre ved alle de mails du hænger på.
Ved hjælp af videresend kan du fra gmail modtage flere konti og endda sende som samme konto.
Jeg har selv 4 konti som jeg åbner og behandler fra min gmail konto. gmail konto = gratis.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-15 14:46

Citat
Hvis du bruger gmail

Men nu har han jo Outlook.com

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 14-11-15 16:49

Citat
Hvis du bruger gmail

Ja det ved jeg, men jeg bruger outlook.com og outlook.dk. Efter jeg har åbnet outlook.com via min google crom, ligger jeg den ud på skrivebordet. Nu er det jeg gerne vil se de andre 2 outlook.dk .
Jeg har videresendt fra outlook.com til 2 stk mail outlook.dk som også ligger på skrivebordet.
Men uanset hvilket outlook jeg åbner, så vises den sidste åbnede outlook.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-15 20:07

Tja - så bruger jeg nok noget som ikke kan lade sig gøre - eller jeg misforstår spørgsmålet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-15 20:55

Mon ikke det er fordi du ikke logger ud, men "bare" lukker browseren. Hvis du nu valgte "Log af", inden du lukkede browseren, så virker det måske, men du vil nok bliver bedt om at logge ind uanset hvad.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 95 point
Dato : 14-11-15 21:03

Måske du skulle overveje at bruge et program til dine Outlook mails, selv har jeg kun en Microsoft mail adresse men jeg har 2 andre mail adresser hos andre udbydere, de modtages alle 3 i Thunderbird så mon ikke programmet kan modtage (og sende) 3 forskellige Outlook: https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Citat
Hvis du bruger gmail og logger ind via google.dk
får du penge for altid at reklamere for Google?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-15 10:31

OVN - man må pleje sine aktier.
Jeg har også min egen domæne-mailadresse som kører ind over min aktiemail.
Årsagen til at jeg bruger min aktiemail som samlingssted er, at det er nemmere fra udlandet hvor jeg så bare kan logge ind med en eller anden browser. Ellers skal jeg først sætte eks. thunderbird op med alle mine mail-adresser. Så hellere den grimme aktiemail.
Ps. Sendt via chrome og gmail.dk

Godkendelse af svar
Fra : herbie70

Dato : 15-11-15 10:43

Tak for svaret o.v.n..
Hej
Med thunderbird lykkes det på den måde jeg ønskede det, men hvis man fra en fremmed pc skal på mailen, så er det mere besværligt end med gmail og outlook.com.

Jeg tror jeg slutter her, jeg ville ønske at det var outlook der fungerede, måske er der nogen som på et tidspunkt har en ide.