/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Blackliste og ytringsfrihed
Fra : ingelein
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 30-10-15 14:45

Der er af og til nogen, som klandrer mig for at blackliste og mener at det svarer til at knægte ytringsfriheden.
Nu er det her jo et offentligt forum, hvor alle kan deltage. I politik kan man vist ikke blackliste nogen, bortset fra ikke at vælge dem. Og her kan vi Blackliste. Det er ikke anderledes på f. Eks Facebook, hvor man kan vælge folk fra.
Når vi her på Kandu har mulighed for at vælge folk fra, hvis umiddelbare svar er direkte flabede - jeg nævner ingen navne, ville jeg heller ikke omgåes dem privat, fordi kemien slet ikke passer og livet er for kort til at jeg gentagne gange vil ærgre mig over respektløse og flabede svar. Blacklistning gælder jo begge veje, så alle er velkomne til at blackliste mig - hellere det end flabede, perfide og insinuerende svar.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 14:48

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-15 14:58

Jeg syntes du er et fjols at høre på.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-10-15 15:04

Se, se, du tror du kunne lokke mig på glatis Eyvind.? Du trådte i den med begge ben!

Kærlig hilsen
fjolset Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 15:06

Citat
Jeg syntes du er et fjols at høre på

HVAD? er der kommet LYD på her inde..

0:56

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 15:13

Se lige 2:41 den var sgu da smart.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 30-10-15 15:32

Du kan ikke lave om på mennesker, de findes i alle udgaver og de fleste steder - så må det være op til den enkelte hvem de vil kommunikerer med - jeg har kun en på min liste.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 30-10-15 15:59

Jeg er helt enig i det Eyvind skriver her http://kandu.dk/spg174875.aspx#1999785
og det der bliver skrevet her http://kandu.dk/spg174866.aspx#1999743

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-15 16:02

ingelein, hvorfor redigerer du ikke din blackliste, der er ca. 6 af dem, der er på listen, som kandu selv har blacklistet

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=151625

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-10-15 16:26

Når jeg ikke blacklister er det fordi jeg stadig tror at sunde fornuftige argumenter vil sejre.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-10-15 16:27

[CITAT]. Du kan ikke lave om på mennesker, de findes i alle udgaver og de fleste steder - så må det være op til den enkelte hvem de vil kommunikerer med [CITAT]

NETOP ! Og den mulighed benytter jeg mig af!
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-10-15 16:32

@svendgiversen
Jeg kan nu bedst li' når jeg selv bestemmer hvem jeg vil ha i min stue - og hvis råd og meninger jeg er interesseret i. Jeg blacklister jo også først ved gentagne perfide og "bøvede" svar.
Hvor finder jeg de medlemmer, som Kandu har blacklistet?
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 30-10-15 16:40

Tak for svaret mig-selv.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves! Det er ikke dig jeg mener!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-15 19:04

Citat
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves! Det er ikke dig jeg mener!

Du må mene hvad du vil om mig og andre = ordet er frit i DK / Indtil videre - men du er altså ´besværlig´ at stille tilpas ? Jørgen Ryg??? noget med en DAME på der lige har født en unge.....
Og befinder du dig i den ´JUNGLE´ kan der også komme kommentarer der IKKE passer ??? dit behov.

En lille GRINER - fra dengang komi var komisk:

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=pH7eQO-HfHM

Kommentar
Fra : mig-selv