/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Fem sekunders TV
Fra : svendgiversen
Vist : 441 gange
99 point
Dato : 06-10-15 15:46

Vi har home trio hos TDC, og hele denne uge er mit TV gået ned efter ca. 5 sekunder.

Så stå der midlertidigt afbrudt, prøv en anden kanal, det kan jeg så gøre i også kun 5 sekunder.

Senere står der: Forbindelsen er afbrudt, sluk og tænd for boksen, inden du ringer til hotline.
det har jeg forgæves gjort flere gange.

Der er ikke problemer med min kones direkte TV, og heller med hendes fastnet og mobil tlf.
og også denne computer forbindelse virker fint.

Og så har min nabo også home trio hos TDC uden problemer.

Er der nogen der har været ude for de samme, og hvad kan der være galt?

Vi vil ikke ringe til hotline, men vil kontakte TDC personligt her på Borgen i Sønderborg
sidst på ugen, fordi vi har andre ønsker om program ændringer...

Accepteret svar
Fra : ElseR

Modtaget 99 point
Dato : 07-10-15 09:18

Her hos os oplevede vi det samme i sommer. Men vi døjede også med netforbindelsen, hvor vi i lange perioder ikke kunne komme på nettet. Ringede til TDC og de kunne se at der var problemer og vi skulle have skiftet modem/router. De sendte en ny - vi skulle selv skifte og returnere den gamle. Ham vi snakkede med kunne dog lave en eller anden midlertidig forbindelse så vi kunne køre uden problemer indtil det var løst.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-10-15 09:31

Tak for svaret ElseR.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-10-15 14:42

Ikke mange ser dette, men TDC i Sønderborg kunne ikke hjælpe,
men det gjorde Hotline, med opdatering uden nyt modem.