/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : trimare46
Vist : 415 gange
300 point
Dato : 14-09-15 12:26

Jeg bruger en Sony Xperia tablet til Facebook og bruger den med billedet liggende ned.
Det har fungeret fint indtil idag, hvor billedet pludselig er blevet meget smallere.
Hvis jeg vender den 90 grader, fylder billedet hele skærmen, og det har det også gjort når billedet ligger ned. Men pludselig er det skrumpet og jeg aner ikke hvorfor.
Hvordan får jeg det Tilbage til den gamle visning.
Og det er en android tablet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-09-15 15:25

Et gæt...
Du klikker på et tomt sted på skærmen og ser hvad dine skærmoplysninger siger...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-09-15 15:35

Når jeg trykker på et tomt sted på skærmen, sker der absolut intet.
Jeg har kigget lidt i indstillinger, men har ikke kunnet finde noget om visningsformat eller andet der kunne være interessante

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-15 17:08

Dobbelt-tap på skærmen når billede ligger ned, måske?!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-09-15 17:40

Det hjælper heller ikke, Klaudi.
Men det må helt sikkert være en ændring der er foretaget af Facebook, måske i forbindelse med en opdatering, for alle andre websider vises som de altid har gjort

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 14-09-15 21:05

Det er vel de reklamer du har skjult som skulle være på det tomme område.

Eller:
Indstillinger
Tilgængelighed
Roter skærm automatisk.
slå den fra og til

Måske.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-09-15 21:08

Den roterer godtnok skærmen automatisk. Det er bare billedet der er blevet mindre, men jeg prøver at kigge lidt på det.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 17-09-15 17:17

Tak for svaret Eyvind.