/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win.8.1 til win.10
Fra : preb1944
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 13-09-15 07:38

Hej. Jeg har et par spørgsmål ,jeg håber med hjælp til:
Vil det få indflydelse på den daglige brug at slette indhold i
C: Windows.SoftwareDistribution.Download(stråtegn stedet for punktum) ?
Ved opdatering til win.10- fået besked på at slette det ved fejl 80240020.
Tror I man evt. kan få Microsoft support til at rette det så det kan installeres da jeg er meget lidt computerkyndig.
Computeren er kun 5 måneder gammel.
Evt.tak
hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-15 09:03

Tror roligt du kan slette indholdet i mappen, MEN hvor i installationen får du den melding?

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 13-09-15 09:25

Hej. mig-selv http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_10-windows_install/windowsupdate80240020/2dabc647-a93e-4352-b0e9-9fb8bdb9f7a5

hilsen Preben. Vil prøve om jeg evt. kan få Microsoft eller HP computerfirmaet til at sende et gyldigt rettet til hilsen preben

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-15 10:38

I stedet for at slette noget så kalder du bare mappen download for download.old og så laver du en ny mappe der hedder download. Så genstarter du computeren og prøver at opdatere computeren. Hvis det virker så sletter du mappen download.old hvis det ikke virker så sletter du download og omdøber download.old til download, så er du tilbage til udgangspunktet.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 16-09-15 10:45

Tak for svaret webnoob.