/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Viasat
Fra : jensviggo
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 01-09-15 11:32

Jeg har viasat og har altid haft det, har totalpakken til 5000 om året, jeg ser de ca 27 af 59 kanaler resten er børneprogrammer og andet.
Jeg har nu skrevet til dem og forklaret dem hvad jeg ønsker, jeg vil ikke betale for noget jeg ikke ser, pakker eller ej jeg vil selv vælge hvad jeg vil se og betale for.
Listen over de programmer jeg ser er sendt til dem.
Mit spørgsmål, for jeg noget ud af det, ja det vil vise sig. Mener den tid er forbi hvor man skulle vælge mellem pakker. Og hvem sad og sammenskruede de pakker.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 01-09-15 12:47

tror du får det samme ud af det som hvis du skriver til dronningen at hun skal holde op med at ryge

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-09-15 13:13

Jamen du godeste

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-09-15 13:56

Vi har også haft hele viasat pakken og betalte over 1000 kr. om måneden til TDC s home trio.
Så klagede jeg og fik den lille pakke uden Viasat, men plus Viasat golf alene til 50 kr. pr måned.

Så det er i dag muligt at købe enkelte dele af Viasat.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-09-15 15:41

Altså den Viasat golf du har, er den fra viasat og gennem dem og ikke tdc?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-15 15:50

Nej den er fra TDC,
men når TDC kan tilbyde Viasat, kun golf, til 50 kr. pr. md.
så må viasat også kunne gøre det samme.

Ellers skift udbyder...

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 18-10-15 07:29

Tak for svaret svendgiversen.