/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sædet er for varmt?
Fra : Brassovitski
Vist : 302 gange
100 point
Dato : 20-08-15 11:50

Hej!
Er der nogen der kender en god løsning til et sæde der er for varmt?
Der er klimaanlæg i bilen, så det er ikke den generelle temperatur der er problemet.
Når jeg kører en længere tur, bliver jeg ofte helt klam på ryggen pga. at ryggen på sædet åbenbart er meget varmereflekterende. Findes en fornuftig løsning på dette?
Smid gerne et link til noget I selv har erfaring med. De der kugle 'dimser', med trækugler har ingen interesse.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-08-15 14:15

Sædet er lavet af plastik, så du ikke kan komme af med varmen og sveden. Et overtræk kan måske løse en del af problemet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-15 17:08

Jeg har set nogen køre rundt med et slags tæppe lavet med kugler, som skulle kunne lufte ud på sæde og ryg.

Jeg aner ikke hvor godt det er.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-08-15 17:25
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-08-15 18:30

Hmmm! Hvor bliver de seriøse forslag af?????
Citat
Smid gerne et link til noget [B][/B][I]I selv har erfaring med[/I]

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-08-15 18:59

Måske skulle du starte med at kommentere de indkomne forslag. Da du er den eneste i Danmark der har det problem (fordi vi andre har fornuftige biler og/eller ikke sveder så meget), får du nok svært ved at finde nogen der har erfaring fra egen krop.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-08-15 19:37

Og så skulle du måske lytte til hvad kloge lang tids chaufføren og taxa drivere bruger?

> De der kugle 'dimser', med trækugler har ingen interesse.

Det er netop sagen, når det er for varmt og man ikke får tilstrækkeligt luft køling bagtil.

Søg

Alle emner Interesser Fritid Biler

Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 20-08-15 23:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål