/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Filmklip på TV2
Fra : o.v.n.
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 13-08-15 11:07

Jeg har tidligere haft problemer med at afspille de små klip i TV2 nyheder, der har været lang tid hvor jeg ikke kunne se andet end en sort firkant der hvor filmen skulle være, men nu i dag spiller filmene men filmene stopper mens lyden kører videre, der kommer en fejl igen og igen, jeg klikker på forsæt gentagne gange for at se filmen til ende, jeg tog et skærmbillede af fejlmeddelelsen, er her nogen som kan forklare hvordan jeg måske kan rette fejlen?
Flash player og Firefox er naturligvis opdateret:
http://peecee.dk/upload/view/452394/full

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-08-15 11:12

Måske er det fordi du har en reklame blokering sat til?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-15 11:20

Jeg har AdBlock plus men den er slået fra på TV2

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 13-08-15 17:37

Hvis du læser første linie? så står der at det er et ActionScript fejl - og har sikkert intet med din pc at gøre.
Sker det også med en anden browser.
Du kunne prøve at tillade aktivt indhold at køre på din pc = browser/indstillinger? udvide buffer, hvis det har betydning for afspilning af Stream.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-15 12:07

Tak for svaret mig-selv. desværre kan jeg ikke se de små filmklip uden fejlmeddelelser og nogen gange slet ikke men tak for forslaget