/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
auto instal af driver win 7x64
Fra : frederikshavn
Vist : 306 gange
34 point
Dato : 21-07-15 21:34

lige et spørgsmål til er det muligt at lave en mappe og kopiere sin win 7 x64 og deri lave en mapp til alle sine drivvere så de bliver instal under instalation af win

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-07-15 23:14

Både og, ja og nej. Det er ikke så enkelt at gøre. Hvis du har et Windows 7 medie så kan du kopiere det over på en usb-nøgle, derefter kan downloade Windows IAK for Windows 7 og installere det. Der i er et Tool der hedder DISM, det bruges til at installere Windows updates og drivere i den fil der hedder install.wim som ligger i X:\Resources på usb-nøglen.

Hvis du vil prøve bliver du nød til at læse på DISM kommandoerne.
https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh825258.aspx

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 34 point
Dato : 21-07-15 23:23

Du kunne jo også give NTLite et forsøg, det er ikke nær så langhåret som WAIK
https://www.ntlite.com/

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-07-15 16:10

Tak for svaret EXTERMINATOR.