/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Søde nye MF kandidater med kælenavne
Fra : svendgiversen
Vist : 448 gange
146 point
Dato : 02-07-15 20:48

Vi kender jo alle sammen, Lille Lars, og nu flere og flere Tøse Tulle, der ikke vil tage et ansvar,
men noget jeg er i tvivl om, først i blå blok, hvad skal vi kalde, de kommende politikere?

Først én jeg kaldte Anders Anderledes, bedre kælenavne efterlyses??

Og så en sværvægter fra min hjemegn, hvem har et bedre og kortere bud på:
Pap, sparre bøsse, spare kasse?

Heldigvis er min nærmeste nabo hjemmefra, Henning Grove nu død, han vilde skamme sig.

Men bortset fra det tror jeg snart at Skrige Skinken overtager styret, og måske ikke så dumt???

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 146 point
Dato : 03-07-15 08:01

Pape: Søren Paphoved eller ...Søren Papand !!!
Blåøjede Anders? Anders Anderledes ..var da et udmærket bud svendgiversen
Jørn Neergaard Larsen (beskæftigelsesminister) : Jørn Lobby.

..men jeg synes 'de nye' først lige skal gøre sig 'fortjent' til det prædikat, som de skal slæbe rundt på i forhåbentlig kort tid.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-07-15 09:03

Tak for svaret molokyle.