/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Streamdocument hvad er det.
Fra : Eyvind
Vist : 1725 gange
100 point
Dato : 06-06-15 10:35

Styresystem win 8.1
Til bank og e-post bruger jeg Opera browser på en computer til formålet.

Hvad dælen er nu det de har fundet på, hos E-boks.
"Der er ny post"
Ok - logger ind på e-post og der er et par stykker.
En betalingsservice .........................kan læses og skrives ud.
En konto oversigt.......kan ikke læses - på adresselinjen står der at det er et streamdocument
En TDC betalingsservice... er også et streamdocument - og kan ikke læses

Medfølgende Internet Explorer i win 8.1 kan læse og udskrive via et par omveje.
En nyhentet google chrome kan uden videre printe dokumenterne

Hvad er der galt med min Opera browser..............................

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-15 10:42

Citat
Hvad er der galt med min Opera browser

Det er en skod browser!

Brug IE, FF eller Chrome!

Måske Maxthon virker, den er go' til andre ting!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-15 10:45

Ok så laver jeg måske et nyt spørgsmål:

"Hvem vil købe min skodbrowser................................billigt"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-15 10:53

Tjaa, jeg vil ik' købe noget man kan få GRATIS!

Jeg har installeret Opera browseren, men bruger den kun når jeg skal afprøve sider!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-15 10:56

Uden for emne

Var der ikke noget med du efterlyste et DAB+ anlæg?

Her en DAB+ "forsats" som kan sættes til gammelt anlæg!
http://www.conradelektronik.dk/?websale8=conrad-dk&shopid=conrad-dk&pi=351332&ws_tp1=nl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-15 11:18

Conrad handler jeg med en gang i mellem, til relæer og den slags.
Den spillemaskine ser ikke så tosset ud, og det er nok fremtidens løsning i stedet for den samlede maskine jeg har ledt efter.
Den vi kiggede på i Roskilde, kunne chefen ikke li'.
Jeg har også tænkt lidt på at kigge ind til de store butikker når vi tøffer ned til Lübeck nogle dage her til sommer.

Ps. Opera ryger ud af min bankcomputer, og chrome bruges i stedet for.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-15 11:24

Citat
Den vi kiggede på i Roskilde, kunne chefen ikke li'.

Ja det er jo chefen der bestemmer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 08:17

Fjern og genindtaller Adobe Reader IX ...så skulle den vist være der

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-15 08:20

Ps. Streamdocuments er *.pdf filer

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-15 10:07

Tak for svaret molokyle.
Men Opera, er udskiftet med chrome, på min bank-partion.