/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Denne webside er ikke tilgængelig
Fra : netop
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 20-04-15 13:53

Er der mon andre der møder denne besked på www.dagens.dk hvad kan man lige stille op mod det?

Citat
Denne webside er ikke tilgængelig

Serveren på www.dagens.dk kan ikke findes, fordi DNS-opslaget mislykkedes. DNS er den netværkstjeneste, der oversætter et websites navn til dets internetadresse. Denne fejl skyldes oftest, at der ikke er forbindelse til internettet, eller at netværket er konfigureret forkert. Det kan også skyldes en DNS-server, der ikke svarer, eller en firewall, der forhindrer Google Chrome i at få adgang til netværket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-15 14:51

Jeg har ingen problemer med at se

http://www.dagens.dk/

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-15 16:54

Heller ikke her, og det var første gang, jeg var der inde. ALLE de reklamer

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 20-04-15 18:04

Citat
ALLE de reklamer [Surmuler]

hvilke reklamer
Adblock Plus
No-Script

Og ja virker også fint her, helt reklame fri.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-04-15 08:55

Der er efterhånden mange måder at burre sig inde på. sansynligt at en firewall har misforstået noget. Somme tider har flere moduler dannet et gitter for din adgang til internetet så det til sidst ikke er adgang overhovedet. Har også set at qhrome selv gør noget. så reset hvad du kan og se efter du i din iver ikke har flere moduler der gør det samme. selvfølgelig skal din DNS virke. Hilsen Steen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-15 08:21

Du kan være kommet til at sætte siden i karantæne gennem din firewall eller din browsers sikkerhedsindstillinger/blokeringsmoduler.

Som stone47 anbefaler; nulstil og genstart.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 28-04-15 14:00

Tak for svaret Bille1948.

Ikke fordi det var en besvarelse der kunne bruges til noget - blot en tilfældigt udvalgt besvarelse.

Skidtet virker igen uden jeg har ændret nogen som helst indstillinger...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-15 14:02

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 22-05-15 14:19

Det er fordi du ikke opfører dig ordenligt. Du må lære at opføre dig ordenligt og snakke pænt til andre mennesker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-15 23:47

JA... og gi' MOLOKYLE alle de dejlige Kandu påængår fremover !
</MOLOKYLE>