/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Firewall driller
Fra : Pytten1510
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 19-04-15 15:18

Hej
vi har 2 pcer på børneværelset. Der er yousee sikkerhedspakke installeret på begge pcer.
Et eller andet går ind og driller så de ikke kan spille i samme bane i minecraft - LAN.
Nogen der har et bud på, hvilke indstillinger jeg skal ændre på ?
Pc erne kan godt "se" hinanden når man går i hjemmegruppe.
begge kører med Windows 7.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 19-04-15 15:20

Når jeg slår Firewall en fra på begge pcer kan de godt spille sammen....men er ikke så glad for at den skal slås fra....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-04-15 15:28

Du skriver ikke noget om hvilken firmware du bruger

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-04-15 15:29

Undskyld firewall, ikke firmware.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 19-04-15 16:25

Det er den der er i sikkerhedspakken fra yousee

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-04-15 17:55

Da det ser ud til at Yousee sikkerhedspakke er noget du betaler for, synes jeg du skal kontakte supporten.

Fandt dette i forbindelse med spillet Arma 3, i Yousee forum.
Citat
Jeg vil anbefale dig at ringe til teknisk support på 70 70 40 40, tast 1, 4.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-15 18:57

Firewall i routeren er sikkert slået til og den beskytter meget effektiv alle enheder på hjemmenetværket,
måske du skulle slå den firewall fra og så aktivere Windows indbyggede firewall hvis den er mere medgørlig, den er tilstrækkelig effektiv sammen med den firewall der er indbygget i routeren

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 19-04-15 19:09

Tak for svaret o.v.n..