/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Genvej til skrivebord?
Fra : Fattig
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 14-04-15 15:21

Jeg ønsker at oprette genveje på skrivebord fra favoritter, men får beskeden: Genvej kunne ikke oprettes. Kontroller at disken ikke er fyldt op. Hvad kan jeg gøre?
Har det noget med win 8.1 at gøre. Stødte aldrig på problemet da jeg anvendte win 7

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-04-15 15:31

Jeg har lige testet det og jeg havde ikke nogen problemer med det. Jeg går ud fra det er Favoritter mappen som indeholder dine bogmærker.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 14-04-15 16:29

Sjovt nok !
Hvis jeg går gennem favoritter (stjernen) - føj til favoritter - arranger favoritter så kan det lade sig gøre, men sikke en omvej.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-15 19:24

Hvis det er som jeg tror du vil så er det vel bare en bestemt hjemmeside du vil have et link til.
Så her er en opskrift på det.

Start din hjemmeside op (evt fra favoritter)
Klik på firkanten oppe ved siden af lukkekrydset så vinduet bliver lidt mindre.
Flyt så vinduet så du kan dit skrivebord

Oppe på adresse linjen ser det måske sådan ud:

[symbol]www.kandu.dk/xxxxxx

Tag fat i symbolet med venstre mustast (venstre klik tast på en bærbar) og træk det ud på skrivebordet og slip.
Nu har du en genvej til Kandu osv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-15 01:30

Du kan nemt skifte mellem skrivebord og forsiden med alle de firkantede apps med et enkelt venstreklik på flaget i nederste venstre hjørne af skærmen, så hvad vil du med en genvej?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-15 01:33

Spring over mit forrige indlæg, jeg forstod ikke spørgsmålet men svarede ud fra overskriften

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 21-04-15 09:09

Tak for svaret Eyvind.
Super godt forklaret. TAK