/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan sletter jeg Spyhunter 4?
Fra : spimmer
Vist : 653 gange
500 point
Dato : 09-04-15 10:18

Hej.
Jeg har været så letsindig at lægge Spyhunter 4 ind på min computer. Jeg har prøvet med slet et program, men der sker ikke en skoldet s...!
Hvad gør jeg?
spimmer.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-04-15 10:34

kontrolpanel finde program evt. oppe i højre hjørne i søgefeltet , højre-klik på programmet tryk på fjern!
MV2

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-04-15 10:44

Hvis ikke andet hjælper, bruger du blot:

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 09-04-15 11:35

Modersvilje: Der sker intet!
marken84: Spyhunter 4 er slet ikke på listen!
spimmer.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-04-15 13:23

prøv evt at gå i stifinder nederst tv søgefeltet under alle programmer og søg på programmet du skal nok finde det, det kan hedde noget andet eller være en del af et andet program, men du burde finde det i stifinder!
MV2

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 09-04-15 14:44

Ccleaner : https://www.piriform.com/ccleaner/download

..vælg menuen til venstre : Værktøjer -> Afinstaller programmer.

Find og slet...

..kør så ..stadig fra menuen til venstre ..først : Rens .. og så Register.

Genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 09-04-15 16:35

Molokyle:
Det hjalp heller ikke!
spimmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-15 16:56
Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 09-04-15 16:57

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-15 17:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-15 17:01

nå det var for sent, så godkender man bare uden at det virkede!

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 10-04-15 09:14

Hej.
Grunden til at jeg accepterede svaret er, at når jeg prøvede at slettede programmet kom en stor farvestrålende reklame op, hvor jeg kunne købe en PRO udgave. Det er/var jeg ikke interesseret i.
Efter flere forsøg gav jeg mig til at nærlæse reklamen. Midt på siden var en stor grøn knap til PRO udgaven, står med ganske små bogstaver: Klik her, hvis du stadig vil afinstallere. Dette kunne mine gamle øjne ikke umiddelbart læse, men med brillerne og luppens hjælp prøvede jeg det, og så forsvandt Spyhunter 4.
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-04-15 10:05

Klaudi, som jeg nu har blacklistet. Det har jeg gjort, fordi han forlanger særbehandling: Han skriver som PB! Hvis der er noget der ikke tåler dagens lys, så må han finde andre græsgange. Det her betragter jeg som et åbent forum. At begynde, at gøre tingene pr. PB er totalt latterligt!
Men nu vil jeg ikke bruge mere krudt på den nar!