/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Facebook spørgsmål.
Fra : vedikkealt
Vist : 455 gange
300 point
Dato : 15-03-15 23:40

Hej med jer.

Kan man på Facebook ændre følgende indstillinger, fra synlige til IKKE synlige, når der bliver søgt på ens Facebook profil.

Skjule de grupper man er medlem af.

Skjule de Synes god om sider man har.

Og slutteligt, hvor lukker man af for, at andre kan se ens venner.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 16-03-15 07:16
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-15 09:09

Du sikrer ikke dit privatliv på -Facebook - Tvitter - Skype - gmail - andre mail - diverse browsere.
Det du ikke vil hænge op på tavlen nede i brugsen, skal du heller ikke hænge op i forskellige medier.

Men du fortæller vel heller ikke dine hemmeligheder til alle og enhver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-15 11:20

vedikkealt, du har selv gjort det nemmere for andre, at søge dig på nettet, p.g.a. dine personlige oplysninger, som er tilgængelige her på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-03-15 17:16

Tak for svaret katekismus.

De link førte mig på sporet - Tak

Så når en jeg ikke er venner med på fjæsen nu søger mig, så er der efter hvad jeg har set, ikke meget der kan ses.

Bedste hilsner fra vedikkealt