/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Højre eller venstre
Fra : mig-selv
Vist : 327 gange
10 point
Dato : 25-02-15 01:35

Nu har jeg snart fået nok...

Hvad vej drejer i en ? tråd som alle ledninger og lignende har ´om sig´, et lille stykke ståltråd - med eller mod uret..

Syntes at alle dem jeg ´pakker´ ud er modsat mine.

Med et par enkelte undtagelser = en pakke med 2 musefælder i - men den var sikkert lavet i DK/ hemmeligt sted.

Har også været ude for at der var 2 i samme pakker, med hver sin ´vej´.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-15 07:48

Lukke = med uret når jeg gør det.

Næsten alle jeg åbner = mod uret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-15 09:40

Jeg er venstrehåndet, så jeg gør præcis det modsatte af Eyvind:
Lukker mod uret og åbner med...

Det er jo en low-tek del af produktionen og udføres sikkert manuelt. Derfor er nogen venstre snoede og andre højre snoede gætter jeg på.
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 10 point
Dato : 25-02-15 10:55

Ligesom vindmøller, der drejer højre om, med uret,
der er dog enkelte, der drejer venstre om, fordi de laver veksel strøm...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 25-02-15 19:25

fordi de laver veksel strøm...