/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
1 positiv ting ved Islamisk Stat
Fra : Morgensutter
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 17-02-15 20:31

Jeg læste lige at de har identificeret en del bødler fra nogle af deres henrettelses videoer. Det viser sig at der er en del europæere i blandt.
Hvor uhyggelige videoerne end er, så er der da 1 positiv ting. De har forladt Europa og kommer næppe tilbage. Ikke engang i en kiste.
Farvel og tak for besøget

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-02-15 21:10

Farvel og tak for besøget...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-02-15 21:35

Citat
Det viser sig at der er en del europæere i blandt.
En del europæere..?? Hvad bygger du det på?

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 17-02-15 22:42

Tommy. Flere af bødlerne i der optræder i videoerne er ikke maskerede, så de er blevet genkendt at terrorforskere. Mange af dem er fra forskellige europæiske lande der er draget til Mellemøsten for at tilslutte sig IS.
De er jo abstrakt brutale og nådesløse, så de tiltrækker folk af værste skuffe. Så det er da dejligt at de ikke længere befinder så på europæisk grund.
De vinder heller ikke over hele verdenssamfundet så de kommer aldrig tilbage til Europa igen. De ender højst sandsynligt med et misil i hovedet.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-15 22:46

Ja og heldigvis for det.

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 17-02-15 23:08

Her er der lidt info:

http://youtu.be/SItHrDaC38g

(Man ser ingen videoer, de viser kun fotos af de personer de omtaler, jeg kunne ikke drømme om at smide en klam video herind)

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-02-15 23:12

Citat
Flere af bødlerne i der optræder i videoerne er ikke maskerede, så de er blevet genkendt at terrorforskere. Mange af dem er fra forskellige europæiske lande der er draget til Mellemøsten for at tilslutte sig IS.
Ja ja, det er jeg helt klar over, men du skriver europæere..?
Mener du ikke arabiske mænd med et statsborgerskab fra et europæisk land?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-02-15 06:57

Citat
Mener du ikke arabiske mænd med et statsborgerskab fra et europæisk land?

Så er de jo også europæere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-15 09:39

Citat
Så er de jo også europæere
.
Et statsborgerskab ændrer ikke automatisk ens herkomst med tilhørende grundholdning til samfundsstruktur. Altså bliver man ikke Europæer, bare fordi man har været i Europa.
Selv folk, med middelalderbaggrund der er født og opvokset i Europa, slæber stadig rundt med middelalderkulturen, og det er det store problem som desværre bliver større og større.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-15 12:42

Citat
Så er de jo også europæere.
Hvis nu man kaldte en spade for en spade, så var alting meget lettere at forstå.
I øvrigt giver jeg Eyvind 100% ret i hans beskrivelse.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-02-15 14:28

Citat
Så er de jo også europæere.

Mærkelig forsøg på at forvrænge virkeligheden. Eller fortrænge den.

En Kamel født i en amerikansk zoo,er vel stadigvæk en Kamel.

En gris født i en kostald,er vel stadigvæk en gris.

En Araber født i Europa,vil altid være en....Araber. Det kan selv genmanipulering,ikke lave om på.

M.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-02-15 18:33

Jeg forstår udmærket hvad i skriver, og et meget langt stykke af vejen er jeg helt enig med jer,men det ændrer ikke ved, at hvis man har Tysk statsborgerskab, så er man tysker, har man fransk statsborgerskab er man franskmand o.s.v.

Og hvis man er statsborger i et europæisk land,så må man jo være europæer.

Og så kan man ind i mellem rende ind i nogen, der har mere end 1 statsborgerskab.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-15 18:56

Ja - 2 stk statsborgerskab, betyder netop tilhørsforhold til det oprindelige, og her er der vist ingen tvivl om Europæer eller ej.

Det at være Europæer er en kultur, som er oparbejdet gennem mange år, og den forsøges ødelagt af nogle få håndelangere for de ekstreme og samfundsundergravende mennesker.

Som jeg har sagt før:" Der er mange nationaliteter og religioner og kulturer i Danmark.
Men det er og har hele tiden været en bestemt kultur (middelalder) og religion der er på dagsordenen..........................................................aldrig de mange andre.

I gamle dage gik arbejdsheste i byerne med skyklapper for ikke at opleve den virkelige verden.
I dag er det ikke heste og slet ikke arbejdsheste som lukker virkeligheden ude.

Hvor længe skal vi tolerere........................................................... intolerance.

Godkendelse af svar
Fra : Morgensutter

Dato : 18-02-15 19:00

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-15 19:36

Citat
Og hvis man er statsborger i et europæisk land,så må man jo være europæer.
Neiiiij!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-02-15 19:48

Citat
Og hvis man er statsborger i et europæisk land,så må man jo være europæer.

Papir er jo utrolig taknemmelig. Og uanset hvor mange krusseduller man slår på det,kan ens etnisk oprindelse ikke skjules.

Lad mig så bruge et andet "billede", hvis mit forrige indlæg ikke forstås: En amerikansk indianer. Er han/hun pludseligt af Britisk/Irsk oprindelse, som det meste af det nuværende US befolkning. (Minus latiner)???

DET ER JO BLASFEMI,AT KALDE EN ARABER FOR DANSK.

Selv vor søde Kronprinsesse, vil altid være Australier. Det tror jeg ikke engang hun vil benægte.

Visse ting kan ikke ændres. Lige så lidt som ild og vand, er to forskellige ting.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-15 22:04

Tak for det.