/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp til TeamViewer
Fra : Rustica.dk
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 16-02-15 13:49

Hej Kan´Du-er.

Jeg har lidt udfordringer når jeg benytter TW.
Når jeg overtage en pc, så kommer der en hængelås ved [LUK] X-knappen.
Så skal jeg logge ind, fra windows login start vindue.
Det sker hvis der har været Opdateringer på den PC jeg skal overtage, og den har genstartet.

Jeg kan fint logge ind på pc-en, med login.
Men når jeg klikker [LUK] så stiller den sig igen i det mode, med login med windows

Er der på en eller anden måde muligt at jeg kan komme uden om at den går tilbage til denne indstilling.
Jeg vil gerne at den bare står med Åben vindue....

Håber at det er forklaret uddybende nok.

På forhånd TAK
/R

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-15 14:16

Kender ikke problemet/eller forstår måske ikke problemet - jeg bruger selv TeamViewer som support til ældre.

Men mon ikke det er en indstilling på den anden computers program installation, der gør at den låser som du nævner?
Der er jo som jeg husker, forskellige indstillinger når man installerer programmet - hvordan man skal kunne tilgå programmet på modtagerens maskine.

Ved den "almindelige" installation , har jeg aldrig erfaret nogen hængelås ved x-knappen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-15 14:23

Prøv at kigge i Ekstra > Indstillinger,
Avanceret, klik på Vis Avancerede funktioner
find Avancerede indstillinger til andre computere
under Lås fjerncomputer vælger du aldrig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-15 15:00

Det kan jo os være at det er den anden pc (som marken84 os er inde på) der skal åbnes med logon,
så når der genstartes så skal man logge på igen, prøv at få ejeren til at slå det fra, så gætter jeg på at det virker!

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-02-15 15:48

Åhhh... Fandt det...

Handlinger / Lås computer / fravælge den flueben.

Nu kan den blive stående åben...

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-02-15 15:49

Tak for svaret marken84.
Tak til jer begge for forsøget på hjælp haha

Rigtig go´ dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-15 15:50

Selvtak!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-02-15 16:57

Selv tak - skulle det være en anden gang