/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
64 gratis programmer
Fra : Klaudi
Vist : 744 gange
10 point
Dato : 04-02-15 16:25

Jeg lavede et tip tidliger i dag >

Her er de bedste gratis programmer

Her er 64 gratis programmer, som alle brugere med fordel kan have installeret på deres Windows-pc.
Selv om de ikke koster noget, har de høj kvalitet og er virkelig nyttige.

http://www.altomdata.dk/datatid/de-bedste-gratis-programmer

Citat
stilkene skriver
Jeg har prøvetom jeg kan installere nogle. Jeg kan ikke. -kan du?

Ja, jeg bruger 19 af de nævnte, så jeg gætter på du laver en fejl 40!

Hvad har du prøvet?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-15 17:08

Nu er der jo ikke noget der er gratis,
hvordan finansieres de mange programmer?

Er de lige så fulde af reklamer som kandu jo efterhånden er,
man kan næsten ikke åbne kandu uden at få tilbudt:
Givtige investeringer, billige rejser, smukke partnere, mm.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-02-15 17:28

Jeg ville prøve at downlade SpyBot, men bliver ledt hen til alt andet end dette.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-15 17:40

Klik på Spypot Search an Destroy
http://www.safer-networking.org/
på siden der åbner klikker du på Tell me more under Home Users Free
http://www.safer-networking.org/private/
så åbner en sammenlignings side
klik på Download i Free kolonnen
klik så på Download Spybot 2.4 Free Edition i vinduet der åbnede
klik på det første link (FossHub) i næste vindue http://www.fosshub.com/Spybot-Search-and-Destroy.html
klik så på Download Spybot Search and Destroy Windows Installer - 44.37 MB

Ok det var squ besværligt, mange link at skulle igennem!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-02-15 17:43

Citat
Nu er der jo ikke noget der er gratis,
hvordan finansieres de mange programmer?

Der findes stadig folk derude der laver ting og så håber på at folk vil donere penge hvis de syntes programmet er godt.
Der er også folk der giver et stykke software væk gratis for at udbrede kendskabet til andre programmer de også har, hvis man bruger et værktøj man kan lide så er det jo ret sikkert at man lige ser hvad de ellers har at tilbyde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-15 17:44

Her en lidt nemmere vej

Klik på den grønne knap oppe til højre Download latest version
http://www.filehippo.com/download_spybot_search_destroy

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-15 17:52

Jeg opgiver. Jeg vil ikke have andet ind end det som det drejer sig om. Det første link vil installere Win Zip, og Klaudi`s skal jeg snølle Ask af, og har erfaring med at endnu mere lister sig med.
Det er ikke så lige til, når ikke man ved hvad der sker.
Desværre glem det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-15 18:13

Nu har jeg lige prøvet at hente det, der er hverken win zip eller ask med i den jeg prøvede fra fosshub

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-15 09:37

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-15 09:59

Kan kun sige til stilkene "lad være med at bedømme tips du ikke kan finde ud af".

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-02-15 23:22

Kommentar
Fra : Klaudi